Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilDana Moravcová
1
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_12_INOVACE_17_6TR_INF Autor: Mgr. David Ryška
2
Název vzdělávacího materiáluMatematické kalkulátory Číslo vzdělávacího materiáluVY_12_INOVACE_17_6TR_INF Číslo šablonyI/2 AutorRyška David, Mgr. Ročník6. dle zařazení v ŠVP Vyučovaný předmět dle ŠVPInformatika TémaMatematické kalkulátory Očekávaný výstupŽák zařazuje známé programy do příslušných skupin, vysvětluje k čemu skupina programů slouží Anotace (způsob použití)Inovovaný výukový materiál slouží k seznámení žáků s matematickými kalkulátory Datum vytvořeníZáří 2012 Druh výukového materiáluPrezentace v PowerPointu Klíčová slovaAdresář, kalkulačka Rozvíjené klíčové kompetenceKompetence k učení a k řešení problémů Použitá literatura a zdrojeViz poslední snímek, MS Office CZ.1.07/1.4.00/21.3526 – EU Peníze školám METODICKÝ LIST VÝUKOVÉHO MATERIÁLU
3
Je jednoduchý program s tlačítky, který je k dispozici, když nainstalujete Windows. Spouštíme ji pomocí nabídky START. Vykonává základní aritmetické úkony V počítači si můžete otevřít kalkulačku v tzv. režimu: standardním standardním vědeckém vědeckém programátorském programátorském statistickém statistickém
4
Nabídka START Všechny programy Příslušenství Kalkulačka
5
Klikněte na tlačítko zobrazit Zobrazí se nabídka několika druhů kalkulaček
6
÷ ÷ děleno krát - - mínus + + plus,, desetinná čárka
7
standardní programátorská vědecká
8
1. Vaším úkolem bude si spustit kalkulačku. 2. Vypočítejte tyto příklady: 258 ∙ 985 = 898 : 2 = 987 + 125 = 3 710 – 6 821= 25,8 ∙ 0,56 = 12,6 : 2 = 254 130 449 1 112 14,448 6,3 - 3 111 - 3 111
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.