Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVítek Soukup
1
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, 28923 Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: VI/2 Název: Hospodaření, Reklama Anotace: Prezentace slouží k upevnění znalostí žáků o reklamě Autor: Mgr. Jana Třetinová Datum vytvoření DUM: 14. října 2011 Jazyk: čeština Ročník: IX. Předmět: Výchova k občanství – finanční gramotnost Očekávaný výstup: Uvede typy reklamy Klíčová slova: reklama, reklamní kampaň Druh učebního materiálu: PPT prezentace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Třetinová. Dostupné na www.zsmilovice.cz, OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
2
R E K L A M A = jakákoli placená či neplacená propagace nějakého výrobku, zboží, služby -cílem reklamy je co nejvíce zvýšit prodej a dosáhnout maximálních zisků - s reklamou se dnes setkáváme prakticky všude Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Třetinová. Dostupné na www.zsmilovice.cz, OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
3
TYPY REKLAMY TELEVIZNÍ NOVINOVÁ INTERNETOVÁ ROZHLASOVÁ PLAKÁTOVÁ tzv. PŘEDVÁDĚČKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Třetinová. Dostupné na www.zsmilovice.cz, OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
4
R E K L A M A = se také marketingová kampaň = boj o zákazníky = i časté přerušení televizního vysílání – třeba filmů,… Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Třetinová. Dostupné na www.zsmilovice.cz, OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
5
Kvalitní reklama musí mít skvělý S L O G A N měl by být: originální, nápaditý, stručný, výstižný, lehce zapamatovatelný, vtipný měl by upoutat pozornost, vyvolat touhu koupit si výrobek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Třetinová. Dostupné na www.zsmilovice.cz, OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
6
Příklady reklamy Jedna starší Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Třetinová. Dostupné na www.zsmilovice.cz, OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
7
Použité zdroje: Janoušková, D., Ondráčková M., Čabalová D., Marková H., Šebková J.: Občanská výchova 9, Rodinná výchova 9 učebnice. Plzeň, Fraus 2006 Gillespie, A.: Přehled ekonomie. Praha, Portál 2002 Zdroj reklamy: http://www.uloz.to/live/1495235/reklama-kofola-prase-mpeg Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Třetinová. Dostupné na www.zsmilovice.cz, OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.