Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAntonín Kašpar
1
Talent marketingových komunikací
2
O firmě / instituci provozování sportovního centra ve Zlíně na Růmech (badmintonová hala) – schwinn cycling, alpinning, power plate, fitbox, TRX, hatha jóga, power jóga, bodystyling, trampolínky, … Zlín + blízké okolí ostatní zlínská sportovní centra, především pak Hany Bany, K2, HEAT FIT, INFITNESS, VITASANA rozšíření nabídky služeb
3
Představení produktu / služby stručný popis prvku, na který bude navázáno zadání podstata služby: skupinové cvičení hlavní benefity: - online rezervační systém - celodenní provoz (včetně víkendů) - příjemné prostředí - čisto - slušné zázemí (sprchy, šatny,…) - recepce s barem - dětský koutek cílová skupina: - primárně ženy ve věku 30 – 45 let - studenti (mimo prázdniny) - muži 25 – 45 let - sportovní kolektivy v přípravném období (házená, rugby, hokej) jaká je dosavadní komunikace: - reklama na autech (3 ks) - inzerce v novinách (SEDMIČKA) - články v magazínu NÁŠ ZLÍN - bilboard (Vršava) - rozesílání newsletterů - víkendové akce (Trnava, hotel Horal) - maratony - spolupráce s golfovým klubem v Kostelci - spolupráce s koupalištěm v Sazovicích (MATYMÁNIA)
4
Zadání úkolu co je cílem: - hlavní cíl - stálý klient – zvýšit jeho návštěvnost, kombinovat různé druhy sportů - celkově zvýšit počet klientů koho chceme oslovit – viz. cílové skupiny kolik na to máme (rozpočet) – nízkonákladovost, kreativnost, funkčnost jaký je časový harmonogram – duben 2013 („hubnutí do plavek“)
5
Odměna za zpracování realizace projektu (stáž ve SPORTCENTRU MATY) možnost dlouhodobé spolupráce (manažer centra) po vyhodnocení – permanentky
6
Dotazy? prostor pro vyjasnění tématu, zodpovězení otázek studentů
7
Kontakt
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.