Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Internet versus tisk Klubový večer SPIR 25.3.2008 Klub Avion.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Internet versus tisk Klubový večer SPIR 25.3.2008 Klub Avion."— Transkript prezentace:

1

2 Internet versus tisk Klubový večer SPIR 25.3.2008 Klub Avion

3 Výhled  Čteme víc papírové noviny (časopisy) nebo vítězí obrazovky počítačů?  Jak se polarizuje česká populace čtenářů?  Na co sázejí česká vydavatelství – papír nebo displej?  Jaké budou inzertní příjmy obou médií?  Kdo na koho bude doplácet?  Jak budou klienti nakupovat inzerci? Klubový večer Téma dnešního večera: Internet a tisk

4 Výhled  Dominik Hrodek, zástupce šéfredaktora týdeníku Strategie  Ondřej Novák, ředitel oddělení výzkumu Universal McCann  Jiří Otevřel, zástupce obchodního ředitele mediální skupiny MAFRA  Pavel Tomášek, Aktuálně.cz Hosté Diskutovat přišli:

5 Výhled Landscape Základní informace o médiích:  Hrubý denní zásah obou médií (čtenost)  Průměrně strávený čas (ATS) na stránkách  Trendy v čtenosti médií (meziroční změny)  Hrubý denní zásah vybraných vydavatelství  Odhad výdajů a porovnání mezi mediatypy  Hlavní zdroje informací pro čtenáře

6

7

8

9

10

11

12

13

14 Výhled  Hrubý zásah internetu roste  v ATS – překonal tisk a má stále rostoucí tendenci  Lidé jako hlavní zdroj informací používají především internet a poté noviny  Výdaje do internetové reklamy jsou podstatně nižší než do tisku a mají stoupající tendenci  Tisk se v čase příliš nemění – mírně klesající tendence Klubový večer Závěr

15 Výhled  Kdo jsou čtenáři internetu?  Jsou to ti samí, co čtou tisk? Nebo přibývají další?  Mohou vedle sebe existovat obě média, aniž by se ovlivňovala?  Bere internet tiskovým médií čtenáře a jaké?  Existují dnes vydavatelství s pouze tištěnými tituly? Pokud ano, jaká je jejich strategie rozvoje?  Jaké strategie rozvoje používají ostatní vydavatelství? Klubový večer Otázky k diskusi:

16 Výhled  Je ryze internetový titul konkurencí tištěného média?  Co je inzertně výnosnější? Internet nebo papír?  Lze obě média inzertně a obsahově propojit? V čem jsou (ne) výhody?  Kdo na koho dnes doplácí a bude živit?  Jaká je budoucnost tištěných a elektronických médií?  Koexistence x partnerství x zánik? Klubový večer Otázky k diskusi:

17 Děkujeme za pozornost……

18


Stáhnout ppt "Internet versus tisk Klubový večer SPIR 25.3.2008 Klub Avion."

Podobné prezentace


Reklamy Google