Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: let Metodické doporučení: prezentace je tvořena pro opakování, kdy během prezentace děti odpovídají a přiřazují a pak se objevují kontrolní odpovědi, snímek č. 7 je jako pracovní list pro děti. Ověření v praxi ověřeno dne: Ve třídě: 3. ročník Anotace: Slovní druhy - opakování Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák se seznamuje, porovnává a třídí slova podle významu, žák poznává slovní druhy Speciální vzdělávací potřeby: schéma rozdělení slovních druhů, schémata pro děti se SPU Klíčová slova: slovní druhy, slova ohebná, neohebná Druh učebního materiálu: prezentace Cílová skupina: žák
2
Slovní druhy opakování
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Vacková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).
3
Přehled slovních druhů
Slovní druhy slova ohebná slova neohebná
4
Přehled slovních druhů
Slovní druhy slova ohebná skloňují se časují se slova neohebná
5
Přehled slovních druhů
Slova ohebná 1. podstatná jména 2. přídavná jména 3. zájmena 4. číslovky 5. slovesa
6
Přehled slovních druhů
Slova neohebná 6. příslovce 7. předložky 8. spojky 9. částice 10. citoslovce
7
Slovní druhy – pomocná číselná řada Přiřaď správné číslo k danému slovnímu druhu.
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. částice číslovky podstatná jména zájmena slovesa citoslovce příslovce přídavná jména předložky spojky
8
Slovní druhy – pomocná číselná řada Přiřaď správné číslo k danému slovnímu druhu.
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. částice číslovky podstatná jména zájmena slovesa citoslovce příslovce přídavná jména předložky spojky
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.