Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLucie Štěpánková
1
XEROX.cz v kontextu nadnárodní společnosti Ivan Chovanec Marketing Application Specialist
2
Obsah výchozí stav omezení daná korporací řešení
3
Výchozí stav cca 12/2006 – nevyhovující stávající prezentace design konzistence obsahu nepřehledná navigace absence redakčního systému nutnost rekonstrukce
4
Volba řešení dilema korporac e vlastní řešení
5
Korporace Stav téměř 200 webů poboček cca 80 % na platformě xerox.com zbytek – lokální řešení logická snaha sjednotit všechny země pod xerox.com
6
Korporace ALE! – překážky nevalidní kód „robustní kód“ – tabulkový design, „nastavované“ stránky nerespektování odlišností jednotlivých zemí nemožnost přizpůsobení aplikací místním podmínkám nemožnost vlastních aplikací potíže s překlady – centrum v Argentině, příp. excel bez souvislostí redakční systém – aktualizace obsahu až druhý den design, nepřehledná navigace obtížná spolupráce, nepružnost
7
Korporace přednosti vyčerpávající obsah automatické aktualizace
8
Vlastní řešení nevýhody >> výhody -> rozhodnutí jít vlastní cestou korporátní pravidla / grafický manuál to umožňují tlaky přesto stále existují – partnerský portál korporace stanovuje marketingový rozpočet jednotlivých zemí
9
Realizace vlastního řešení „jednoduchá“ realizace redakční systém 5-úrovňová navigace rozsah – cca 800 stránek získání obsahu – především ze stávajícího webu! aplikace - modul pro správu akcí SEO optimalizace výběr vhodného dodavatele – PragueBest, s.r.o. nastavení procesů pro aktualizaci obsahu
10
Výsledek spuštění květen 2007 5. místo v celkovém žebříčku WebTop100 3. místo v oborovém žebříčku Obchod a prodej 92/100 bodů růst návštěvnosti – z cca 300 na 700 visits/den bez cílených kampaní velká flexibilita při aktualizaci obsahu výborná spolupráce s dodavatelem
11
Závěr, dotazy otázky?
12
Děkuji za pozornost a přeji příjemný zbytek dne.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.