Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový Informační systém Ročník / obor.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový Informační systém Ročník / obor."— Transkript prezentace:

1 Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový Informační systém Ročník / obor studia:III. ročník / Hotelnictví a turismus Vypracoval:Ing. Kovač Lukáš Škola: Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice (do 31.08.2012 – SŠHGS) Ověřeno : I. pololetí šk. r. 2013/2014 DUM 596 Klíčová slova: informace, zdroje informací Anotace: Výkladová prezentace pro podporu výuky učitele marketingu na téma: MIS

2 Marketingový informační systém

3 MIS  systém činností, vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací, nezbytných pro kvalitnější plánování, organizování, řízení a kontrolu marketingových aktivit

4  firma by si měla vybudovat MIS, který napomáhá potřebné informace získat a zpracovat průběžně  informace jsou získány z :  Vnitřních zdrojů  Vnějších zdrojů MIS

5 Vnitřní zdroje  informace, které má firma k dispozici nebo si je sama zjišťuje  informace z podnik. účetnictví, statistické evidence,z ekonomických rozborů

6 Vnější zdroje  informace, které nejsou pro firmu běžně dostupné a je potřeba je získat  informace získané ze statistických přehledů ČSÚ, články z odborných časopisů nebo prostřednictvím marketingového výzkumu

7 Další členění informací  Primární informace získané speciálně pro potřeby a využití v marketingu  Sekundární informace byly vytvořeny pro jiné účely než pro potřeby marketingu a jejich vypovídající schopnost není taková jako u primárních informací

8

9 Použitá literatura  VYSEKALOVÁ A KOL. Marketing pro SŠ a VOŠ. Praha: Fortuna, 2006. ISBN 176-1302.  MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Vyd. 1. Kralice na Hané: Computer Media, 2008, 3 sv. ISBN 978-80-7402-002-5.


Stáhnout ppt "Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový Informační systém Ročník / obor."

Podobné prezentace


Reklamy Google