Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

EKOMOR, s.r.o. 5.9.2008 Dozorčí rada Strategie společnosti – návrh cílů.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "EKOMOR, s.r.o. 5.9.2008 Dozorčí rada Strategie společnosti – návrh cílů."— Transkript prezentace:

1 EKOMOR, s.r.o. 5.9.2008 Dozorčí rada Strategie společnosti – návrh cílů

2 Úvod Cílem dokumentu je představit firmu Ekomor, s.r.o. a prezentovat její další možný vývoj.

3 Cílové tržní segmenty : Linky a jejich části pro žárové zinkování Linky a jejich části pro moření dlouhých výrobků bez Feropuru Zařízení pro nízkoteplotní regeneraci kyselin Linky a jejich části pro moření drátů, tyčí, trub a plechů s využitím Feropuru Vany pro moření dřeva

4 Externí analýza – linky pro žárové zinkování

5 Externí analýza – Žárové zinkování 1. Linky a jejich části pro žárové zinkování Popis segmentu: Zařízení pro kusové (diskontinuální) žárové zinkování ocelových částí ponorem v roztaveném zinku. Definice cílového zákazníka: - firmy zinkující vlastní zboží - firmy zinkující na zakázku

6 Externí analýza – Žárové zinkování Nabízené produkty a služby v rámci segmentu: Linky pro žárové zinkování se skládají z: - van chemické předúpravy, zásobních nádrží chemikálií - odsávácího potrubí, ventilátoru, absorbéru - sušící pece, zinkovací vany s topným systémem - transportního systému - neutralizační stanice odpadních vod - potrubních rozvodů, čerpadel - měření a regulace

7 Analýza trhu – Žárové zinkování Roční spotřeba zinku: 11 600 kt/rok, z toho spotřeba pro kusové zinkování 2 200 kt/rok Počet kusových žárových zinkoven (2007)‏ [celkem 2 500 ks] internet, dokumenty EGGA

8 Analýza trhu – Žárové zinkování internet, dokumenty EGGA

9 Analýza trhu – Žárové zinkování internet, odhad

10 Analýza trhu – Žárové zinkování internet, dokumenty EGGA

11 Analýza konkurence – Žárové zinkování Hlavní konkurence v segmentu linek pro žárové zinkování: Evropa: Gimecco, Sirio (Itálie)‏ Webber Kunststofftechnik (Německo)‏ KVK Koerner (Rakousko)‏ Rusko, Ukrajina: Gimecco, Sirio (Itálie)‏ Webber Kunststofftechnik (Německo)‏ KVK Koerner (Rakousko)‏ Westech (USA)

12 Analýza konkurence – Žárové zinkování Podíly na trhu - Evropa(2008): internet, odhad

13 Analýza konkurence – Žárové zinkování Podíly na trhu – Rusko, Ukrajina: internet, odhad

14 Analýza konkurence – Žárové zinkování

15 Hlavní příležitosti a hrozby v segmentu Žárové zinkování + rekonstrukce dříve dodaných linek + dodávka nových linek v Rusku, na Ukrajině - agresivní přístup konkurenčních (italských) firem - kurz CZK k ostatním měnám - cena zinku - rozvoj konkurenčních technologií k zinkování - omezení používání zinku z ekolog. důvodů

16 Externí analýza – Mořící linky kusového zboží bez Feropuru

17 Externí analýza – Mořící linky dlouhých výrobků bez Feropuru 1. Linky a jejich části pro moření dlouhých výrobků bez Feropuru Popis segmentu: Zařízení pro kusové (diskontinuální) moření (odstraňování ox. vrstev) z ocelových částí (uhlíková ocel, nerezová ocel) dlouhých výrobků. Definice cílového zákazníka: - výrobci hutních polotovarů (svitků drátu, tyčí, plechů) po teplém válcování - firmy zpracovávající hutní polotovary

18 Externí analýza – Mořící linky kusového zboží bez Feropuru Nabízené produkty a služby v rámci segmentu: Linky pro moření kusového zboží se skládají z: - van chemické předúpravy, zásobních nádrží chemikálií - odsávácího potrubí, ventilátoru, absorbéru - transportního systému - neutralizační stanice odpadních vod, zařízení pro regeneraci kyselin - potrubních rozvodů, čerpadel - měření a regulace

19 ‏ www.worldsteel.org, odhad Analýza trhu – Mořící linky pro dlouhé výrobky bez Feropuru (2007)

20 Analýza trhu – Mořící linky pro dlouhé výrobky bez Feropuru www.worldsteel.org, odhad

21 Analýza trhu – Mořící linky pro dlouhé výrobky bez Feropuru www.worldstainless.com, odhadwww.worldstainless.com

22 Analýza trhu – Mořící linky pro dlouhé výrobky bez Feropuru www.worldsteel.org [1 340 000 kt/rok]

23 Analýza trhu – Mořící linky pro dlouhé výrobky bez Feropuru 28 000 [kt/rok] www.worldstainless.org

24 Analýza trhu – Mořící linky pro dlouhé výrobky bez Feropuru odhad

25 Analýza konkurence – Mořící linky dlouhých výrobků Hlavní konkurence v segmentu linek pro moření ocelí: Celý svět: Steuler, CMI UVK (Německo)‏ ISUZU (Japonsko)‏ KVK Koerner (Rakousko)‏

26 Podíly na trhu – Evropa, Rusko+SNS, Čína,Indie: Analýza konkurence – Mořící linky dlouhých výrobků odhad

27 Analýza konkurence – Mořící linky dlouhých výrobků

28 + nákladová výhoda + rekonstrukce dříve dodaných linek - kurz CZK k ostatním měnám - cena komodit (žel. ruda, Ni, Cr)‏ - rozvoj konkurenčních technologií k moření - konkurence lokálních firem Hlavní příležitosti a hrozby v segmentu mořících linek

29 Externí analýza – Zařízení pro regeneraci kyselin

30 Externí analýza – Zařízení pro regeneraci využitých mořících lázní 1. Zařízení pro nízkoteplotní regeneraci kyselin Popis segmentu: Zařízení pro nízkoteplotní regeneraci kyselin slouží k úpravě použitých mořících lázní (kyselin) tak, že je možné je vrátit zpět do procesu moření. Definice cílového zákazníka: - firmy provozující mořící a žárově zinkovací linky

31 Nabízené produkty a služby v rámci segmentu: Zařízení pro regeneraci kyselin se skládá z: - reakčních nádrží - potrubních rozvodů, čerpadel - měření a regulace Externí analýza – Zařízení pro regeneraci využitých mořících lázní

32 Analýza trhu – Zařízení pro regeneraci využitých mořících lázní Množství odpadních mořících lázní na světě : 21 000 kt/rok odhad Potenciální velikost trhu je dána počtem zákazníků bez regenerace a částí zákazníků (cca 15 %) s regenerací

33 Analýza trhu – Zařízení pro regeneraci využitých mořících lázní odhad

34 Hlavní konkurence v segmentu Zařízení pro regeneraci využitých mořících lázní: Celý svět: SMS Demag (Německo)‏ Scanacon (Švédsko)‏ Steuler (Německo)‏ Condoroil (Itálie)‏ Betacontrol (USA)‏ Analýza konkurence – Zařízení pro regeneraci využitých mořících lázní

35 Analýza konkurence – Zařízení pro regeneraci odpadních mořících lázní Podíly na trhu – Celý svět: internet, odhad

36 Analýza konkurence – Zařízení pro regeneraci odpadních mořících lázní

37 Hlavní příležitosti a hrozby - Zařízení pro regeneraci odpadních mořících lázní + neexistující technologie úplné regenerace pro některé kyseliny + dodávky spolu s mořícími linkami + vyšší požadavky na ekologii - vznik konkurenční technologie - rozvoj konkurenčních technologií k moření

38 Interní analýza

39 Ekonomický vývoj společnosti

40 Interní analýza Ekonomický vývoj společnosti

41 Vývoj tržeb po cílových tržních segmentech rok 2008 – očekávaný obrat vč. změny stavu nedok. výroby (ta činí cca 18 mil. Kč)‏

42 Analýza podnikových funkcí-procesů (SW analýza)‏

43 Strategická část – žárové zinkování Definice strategických cílů po tržních segmentech Návrh cílů v tržbách, podílu na trhu, Ebitda

44 Strategické cíle - žárové zinkování Čeho chceme dosáhnout: Kde : 1. Dodávky zařízení - Evropa, Rusko 2. Dodávky engineeringu - Indie Klíčové aktivity: Strategie dosažení cílů Dodavel kompletních linek pro žárové zinkování 1. Rozšíření výrobních prostor 2. Personální rozvoj firmy 3. Vyhledat obchodního zástupce – Rusko 4. Vyhledat místní firmu(popř. ob. zástupce) – Indie

45 Strategická část Návrh cílů v tržbách, podílu na trhu, Ebitda

46 Strategické cíle – linky moření(bez Feropuru)‏ Strategie dosažení cílů Čeho chceme dosáhnout: Dodavel kompletních linek pro moření dlouhých produktů Kde : 1. Dodávky zařízení - Evropa, Rusko, SNS 2. Dodávky částí zařízení, engineering - Čína,Indie Klíčové aktivity: 1. Rozšíření výrobních prostor 2. Personální rozvoj firmy 3. Vyhledat obchodního zástupce – Rusko

47 Strategická část – zařízení pro regeneraci kyselin Návrh cílů v tržbách, podílu na trhu, Ebitda

48 Strategické cíle - zařízení pro regeneraci kyselin Strategie dosažení cílů Čeho chceme dosáhnout: Dodavel zařízení pro regeneraci odpadních mořících lázní Kde: Dodávky zařízení – Celý svět Klíčové aktivity: 1. Dopracování funkčního zařízení a jeho testovací provoz 2. Personální rozvoj firmy

49 Definice hlavních zdrojů Investice: 1. Rozvoj lidského kapitálu 2. Rozšíření výrobních(kancelářských) prostor

50 Definice hlavních zdrojů

51

52 Strategický plán - Rozvaha a výsledovka

53

54


Stáhnout ppt "EKOMOR, s.r.o. 5.9.2008 Dozorčí rada Strategie společnosti – návrh cílů."

Podobné prezentace


Reklamy Google