Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRoman Soukup
1
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření 4.1.2 Podpora regionálních a místních služeb v cestovním ruchu
2
Grantové schéma Podpora služeb cestovního ruchu pro podnikatele
3
Kdo může být žadatelem? Malí a střední podnikatelé podnikající v oblastech cestovního ruchu; mají uzavřeno účetnictví za poslední dva účetní roky; splňují kritéria stanovená pro malé a střední podnikatele v rámci nařízení komise (ES) č.70/2001
4
Jaké akce jsou přijatelné? Neinvestiční akce charakteru služeb Akce je realizovaná na území Libereckého kraje Akce je realizovaná mimo území Libereckého kraje, ale území Libereckého kraje musí mít z této akce užitek
5
Aktivity, které je možno podporovat Turistické programy a produkty -průzkum trhu (studie a analýzy odůvodňující potřebu turist. produktu) -tvorba produktů a programů (lokálních, regionálních, nadregionálních, mezinárodních) -zajištění podpory prodeje a distribuce produktu Marketing -semináře a konference -informační kampaně -tvorba propagačních materiálů (příprava, tisk, distribuce prop.mat) -tvorba, rozšiřování a zkvalitňování internetových prezentací
6
Jaké projekty budou mít přednost? Turistické produkty -projekty zaměřené na delší pobyt turisty v regionu (vícedenní pobyty s přenocováním) -projekty lákající zahraniční návštěvníky do regionu -projekty vytvářející produkty komplexního charakteru zaměřené na rozšíření zájmu návštěvníků o méně exponované, ale atraktivní oblasti a lokality s potenciálem pro rozvoj cestovního ruchu -Projekty kombinující větší množství nabídek do produktových balíčků, prezentující ucelenou nabídku širšího území a větší počet subjektů -projekty podporující omezení sezónnosti -projekty vytvářející produkty měkké turistiky -projekty provázané s aktivitami veřejných subjektů
7
Jaké projekty budou mít přednost? -aktivity zaměřené na přilákání zahraničních návštěvníků do regionu -projekty kombinující několik typů vhodných aktivit do cíleného marketingového mixu -projekty prezentující ucelenou nabídku širšího území a zapojující větší množství subjektů -projekty provázané s aktivitami veřejných subjektů -vícejazyčné propagační materiály a internetové prezentace -projekty vycházející z marketingového plánu
8
Financování Celkový objem finančních prostředků dostupných v 1.kole výzvy: 3 900 000,- Kč Minimální výše celkových uznatelných nákladů akce = 500 000,- Kč (minimální výše poskytnutého grantu 233 350,- Kč) Maximální přípustná výše celkových uznatelných nákladů akce = 2 mil. Kč (minimální výše poskytnutého grantu 933 400,- Kč) Poskytnutý grant nesmí překročit 46,66% z celkových uznatelných nákladů (z toho 75% EU, 25% Liberecký kraj)
9
Doba realizace akcí a uznatelnost nákladů Akce v rámci 1.výzvy musí být dokončeny nejpozději do 30.6.2006 Akce musí být zahájeny do 6 měsíců od podpisu smlouvy s Libereckým krajem Uznatelnost nákladů lze uplatňovat ode dne podání žádosti Uznatelný náklad musí být doložen účetním dokladem Výnos vytvořený zrealizovanou akcí musí být odečten od uznatelných nákladů
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.