Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJonáš Kučera
1
Studentská digitální karta Institut Trhu Práce 29.1.2008 Bc. Jan Heřmánek Okresní zastoupení ITP při HK – Ústí nad Labem
2
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo projektu CZ.04.1.03/1.2.00.1/0008.
3
Důvod vytvoření Studentské karty Podle statistiky jsou studenti jednou ze skupin nejvíce ohrožených nezaměstnaností, je proto nutné aby se studenti po ukončení studia zapojili co nejrychleji do pracovního procesu. Je však pravidlem, že místo plynulého přechodu do praxe se stávají registrovanými uchazeči o zaměstnání. Postupně tak ztrácejí teoretické a odborné znalosti, aniž by získali jakékoliv pracovní návyky a dovednosti. Na druhé straně je velmi těžké sehnat schopné a kvalifikované zaměstnance. Při monitorovacích návštěvách to jednoznačně konstatovala většina zaměstnavatelů. Využitím propojení aktivit a cílů v rámci realizace projektu ITP: MPSV - program pro tvorbu nových pracovních míst HKČR - poradenství členům HK (MSP) Vzniká: Studentská digitální karta využívá již vybudovanou databázi škol a zaměstnavatelů k poskytování kariérního poradenství na trhu práce.
4
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo projektu CZ.04.1.03/1.2.00.1/0008. Pro koho je určena 1.Školy - vytvoření zpětné vazby na své studijní obory - zájem na uplatnění studentů na trhu práce 2. Studenti - možnost získání odborné praxe - aktivní budování své kariéry již v době studia - komunikace s budoucím zaměstnavatelem – rozvojové studijní programy 3. Zaměstnavatelé - bezplatný poradenský servis při výběru zaměstnanců - možnost výběru a formování studenta již během studia
5
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo projektu CZ.04.1.03/1.2.00.1/0008. Představení SDK - rozhraní Uživatelské rozhraní: 1. Vyhledávání – probíhá pomocí: zadání klíčových slov a oborů Proběhne ze všech modulů Řazení chronologicky 2. Aktuality Zadávají pracovníci HK 3. Digitální vizitky Studenta Školy 4. Zaregistrovat se
6
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo projektu CZ.04.1.03/1.2.00.1/0008. Představení SDK - studenti Digitální studentská karta: Student vyplní: Jméno, e-mail studenta Datum narození, adresa Údaje o studiu, prolink na školu Okres, škola, obor Záliby a koníčky Výchovný poradce zajistí: Provede hodnocení studenta Zkontroluje uvedené údaje Aktivuje vizitku v databázi
7
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo projektu CZ.04.1.03/1.2.00.1/0008. Představení SDK - školy Digitální karta školy: Obsahuje: Jméno a adresu školy, IČ Telefon, Fax Jméno kontaktní osoby, E-mail Typ školy, zřizovatel Cizí jazyky, možnost ubytování a stravování Popis školy
8
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo projektu CZ.04.1.03/1.2.00.1/0008. Zavedení do praxe 1. Okresní zastoupení ITP - využívá databáze a zajišťuje propojení Škol a Zaměstnavatelů - semináře pracovníků ITP HK - aktivní propagace v rámci kariérního poradenství 2.Školy - výchovní poradci - odpovědná osoba s přístupen do databáze 3.Zaměstnavatelé - využití SK - komunikace se studentem 4. Cílená reklamní kampaň
9
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo projektu CZ.04.1.03/1.2.00.1/0008. Testování digitální karty Zavedení systému právě probíhá ve 2 školách v Ústí nad Labem. První reakce jsou velmi kladné, jak ze strany zástupců škol tak studentů. V této chvíli je systém zcela připraven k zavedení do praxe. K úspěšné realizaci je důležitá podpora adekvátní propagační kampaně.
10
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo projektu CZ.04.1.03/1.2.00.1/0008. Reklamní kampaň - cíle Studentská karta bude při zavádění podpořena cílenou reklamní kampaní. Kampaň proběhne v termínu leden-březen08. V této době si začínají studenti posledních ročníků uvědomovat nutnost komunikace s potenciálním zaměstnavatelem. Zacílení kampaně: Podnikatelské subjekty na území Ústeckého kraje Vysoké, střední a učňovské školy v Ústeckém kraji Rodiče studentů Zároveň proběhnou informační semináře: Zástupci OHK Zástupci Pracovních úřadů působících v kraji Zástupci školského úřadu Cíle kampaně Oslovit co nejvíce potenciálních podnikatelských subjektů Oslovit co nejvíce školských zařízení Zahájit proces zakládání digitálních karet
11
DĚKUJI ZA POZORNOST
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.