Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLibuše Marková
1
1 Trh GfK
5
SEB 11,5% 11,2%
6
1 Trh GfK CZECH REPUBLIC +22 IT*) SDA MDA +6 +21 Photo CE Hardware +9 +8 TC +2 SALES VALUE CZK (%) YTD Jan-Dec 2006/2005 *) only Consumer channels CE Rec Media +12
7
1 Trh GfK GfK Retail Panel Czechia 1489/249 Number of universe/GfK sample 2007 Small Domestic Appliances GfK Panelmarket Electro Retailers IndependentsBuying GroupsChains Mass Merchandisers Hypermarkets/ C&C Dept. Stores/ M.O.H 233/143 Examples: Tauer Elektro Kvapil Elektro Rasl Málek&Novák Mc Tree Examples: Datart Eta Emos Electro World Spacil Planeo Okay not included Mag Shop (since 4/2006) Examples: Globus Carrefour Hypernova/Prima Tesco Makro C&C Interspar (not) Kaufland (not) Examples: Dept.St.: Prior CR Tesco M.O.H.: Quelle Magnet-Camif Zásobování obchodu Pure Players (101/13) mall kasa Examples: Euronics K+B Expert Hele NOT COVERED: El. Specialists with annual turnover < CZK 1m, pure Internet Shops, Food Stores, Repair outlets, Direct Sales, Street Vendors, etc 1507/303 934/71 318/62 255/170 208/118 25/25
8
1 Trh GfK ETA – dobře fungující domov
9
1 Trh GfK ETA – dobře fungující domov
10
1 Trh GfK ETA – dobře fungující domov
11
1 Trh GfK ETA – dobře fungující domov
12
1 Trh GfK ETA – dobře fungující domov
13
1 Trh GfK ETA – dobře fungující domov
14
1 Trh GfK ETA – dobře fungující domov
15
1 Trh GfK ETA – dobře fungující domov
16
1 Trh GfK ETA – dobře fungující domov
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.