Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJindřiška Jarošová
1
I vzděl á v á n í je zbož í 1. část – efekt tréninků - vazba na frekventanta - vazba na frekventanta 2. část – dodavatel - útvar vzdělávání a nákupčí - útvar vzdělávání a nákupčí
2
Kacířská myšlenka nebo realita ? Za vydané peníze chci hmatatelný efekt Jak získávat skutečně relevantní zpětnou vazbu ? Je spokojený frekventant vždycky to "pravé ořechové" ?
3
Jak zainteresovat dodavatele na výsledku ? Tlak na dodavatele na přípravu a následnou podporu pro účastníky Dodavatel jako partner, který má shodný cíl s naším Vše je to o vůli a komunikaci
4
Kacířská myšlenka nebo realita ? Hodnota vzdělávání a) Know-how Lektor Náklady agentury b) přínos (zhodnocení pracovní síly)
5
Tréninky "hard skils" Vstupní testy Výstupní testy - bezprostředně po tréninku - po tréninku ale ne dodavatelem - s odstupem času
6
Tréninky "soft skils" Prvotní audit Reálný posun - test s odstupem času - zpětná vazba od kolegů - supervize
7
Trénink prodejních dovedností Kombinace "hard a soft skils" Měření efektu - zvýšení zisku - zvýšení počtu klientů - zvýšení podílu na trhu
8
Zpětná vazba dotazníky bezprostředně po kurzu osobní či telefonické oslovení účastníků dotazníky elektronické s odstupem času ohodnocení přínosu manažerem vysvědčení dodavatele
9
Spokojenost frekventanta nenáročnost lektora dobré zajištění – strava, ubytování nižší počet odučených hodin žádné testy, filmování, zviditelňování nedostatků
10
Zainteresovanost dodavatele na výsledku success fee - jak definovat pravidla - jak konkrétně bonus nastavit interní reference - reálná a vypovídající - zpřístupněná na Intranetu
11
Příprava a následná podpora Kdo bude náš posluchač ? Co zná a umí ? Co si z tréninku odnesl ? K čemu mu to je ? Využívá to ? Jaký další trénink by mu byl užitečný ?
12
Náš cíl je i dodavatelův cíl Zjistit očekávání a snažit se ho naplnit Zájem o efekt z tréninku je známkou dobrého partnerství Lektor jako partner a ne jako placený kantor
13
Komunikace je stěžejním faktorem s dodavatelem s účastníky kurzů s manažery
14
A co závěrem ? Vzdělávání je specifický druh zboží I zde platí kvalita za dobrou cenu Ale vzájemná důvěra je prioritou
15
Děkuji za pozornost Miloslava Horáčková mail: mihorackova@csob.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.