Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilTeodor Bláha
1
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová
2
Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství UK, PedF Centrum školského managementu Centrum dalšího vzdělávání učitelů Středisko pedagogické praxe
3
Centrum dalšího vzdělávání učitelů pověřeno vedením fakulty koordinací celoživotního vzdělávání (informační katalog) postgraduální kvalifikační studium (rozšiřující, specializační, rozdílové a doplňující – celkem 17 programů) průběžné další vzdělávání (kurzy, odb. semináře, letní školy – celkem přes 30 programů)
4
Doplňující pedagogické studium kombinovaná forma studia 2001/2002 pro učitele všeobecně vzdělávacích předmětů na ZŠ a SŠ (52 studujících) pro vychovatele (63 studujících)
5
Výhled do budoucnosti příprava nového kombinovaného Bc. stud. programu vychovatelství a učitelství základních a středních uměleckých škol a konzervatoří podpora distanční složky kombinovaného studia u stávajících studijních programů na fakultě
6
Zpráva o výsledcích projektu OECD Informační a komunikační technologie a kvalita učení Mgr. KAREL STARÝ
7
Projekt ICT a kvalita učení OECD, Centre for Educational Research and Innovation, použité metody: expertní skupiny a studentský network závěry projektu: ekonomické, sociální a pedagogické důvody pro zavádění ICT do škol, doporučení pro vzdělávací politiku, nutnost kurikulárních změn, nové role učitelů a potřeba jejich vzdělávání, význam komunikace školy a domova
8
Doporučení OECD: Je potřeba zásadních kurikulárních změn v době Internetu Hodnocení studentů musí být kompatibilní s učením využívajícím ICT Počítačová gramotnost je nyní základní učební cíl pro všechny Školy musí být plně vybaveny a podporovány pro užívání ICT Školy potřebují početný vzdělávací software s kvalitními a snadno přístupnými informacemi ICT ve školách vyžadují nové profesní role učitelů Vedení a management škol musí být plně angažován na zavedení ICT Škola, domov a obec mají novou příležitost pro partnerství
9
KONTAKT PRO SPOLUPRÁCI: Mgr. KAREL STARÝ Univerzita Karlova v Praze, Pedagogické fakulta, Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství, Myslíkova 7, Praha 1, 110 00, karel.stary@pedf.cuni.cz karel.stary@pedf.cuni.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.