Promyšlené podnikání (Design Thinking for Business Innovation) Průmysl (obor podnikání) přívětivý pro vstup Startupů Struktura oboru I. týden.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Promyšlené podnikání (Design Thinking for Business Innovation) Průmysl (obor podnikání) přívětivý pro vstup Startupů Struktura oboru I. týden."— Transkript prezentace:

1 Promyšlené podnikání (Design Thinking for Business Innovation) Průmysl (obor podnikání) přívětivý pro vstup Startupů Struktura oboru I. týden

2 Výběr průmyslu, ve kterém podnikat B. Atraktivita oboru pro vstup Vnější hledisko – Struktura oboru Vnitřní hledisko: 1. náročnost očekávání (rozsah požadavků na produkt) 2. Kolik stupňů (úrovní) trhu průmysl (obor) umožňuje 3. Jaká je segmentace trhu

3 Výběr průmyslu, ve kterém podnikat Struktura oboru Kapitálová intenzita (kapitál, stroje, pozemky, technologie) Propagační intenzita – síla značky Průměrná velikost firem (distribuční rozdělení) Koncentrace firem

4 Výběr průmyslu, ve kterém podnikat Struktura oboru Kapitálová intenzita (kapitál, stroje, pozemky, technologie) Propagační intenzita – síla značky Průměrná velikost firem (distribuční rozdělení) Koncentrace firem

5 Výběr průmyslu, ve kterém podnikat Struktura oboru Kapitálová intenzita (kapitál, stroje, pozemky, technologie) Propagační intenzita – síla značky Průměrná velikost firem (distribuční rozdělení) Koncentrace firem

6 Výběr průmyslu, ve kterém podnikat Struktura oboru Průměrná velikost firem (distribuční rozdělení)

7 Výběr průmyslu, ve kterém podnikat Struktura oboru Kapitálová intenzita (kapitál, stroje, pozemky, technologie) Propagační intenzita – síla značky Průměrná velikost firem (distribuční rozdělení) Koncentrace firem

8 Nashledanou příště Radek Novotný


Stáhnout ppt "Promyšlené podnikání (Design Thinking for Business Innovation) Průmysl (obor podnikání) přívětivý pro vstup Startupů Struktura oboru I. týden."

Podobné prezentace


Reklamy Google