Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJohana Ševčíková
1
Promyšlené podnikání (Design Thinking for Business Innovation) Průmysl (obor podnikání) přívětivý pro vstup Startupů Struktura oboru I. týden
2
Výběr průmyslu, ve kterém podnikat B. Atraktivita oboru pro vstup Vnější hledisko – Struktura oboru Vnitřní hledisko: 1. náročnost očekávání (rozsah požadavků na produkt) 2. Kolik stupňů (úrovní) trhu průmysl (obor) umožňuje 3. Jaká je segmentace trhu
3
Výběr průmyslu, ve kterém podnikat Struktura oboru Kapitálová intenzita (kapitál, stroje, pozemky, technologie) Propagační intenzita – síla značky Průměrná velikost firem (distribuční rozdělení) Koncentrace firem
4
Výběr průmyslu, ve kterém podnikat Struktura oboru Kapitálová intenzita (kapitál, stroje, pozemky, technologie) Propagační intenzita – síla značky Průměrná velikost firem (distribuční rozdělení) Koncentrace firem
5
Výběr průmyslu, ve kterém podnikat Struktura oboru Kapitálová intenzita (kapitál, stroje, pozemky, technologie) Propagační intenzita – síla značky Průměrná velikost firem (distribuční rozdělení) Koncentrace firem
6
Výběr průmyslu, ve kterém podnikat Struktura oboru Průměrná velikost firem (distribuční rozdělení)
7
Výběr průmyslu, ve kterém podnikat Struktura oboru Kapitálová intenzita (kapitál, stroje, pozemky, technologie) Propagační intenzita – síla značky Průměrná velikost firem (distribuční rozdělení) Koncentrace firem
8
Nashledanou příště Radek Novotný
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.