Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVilém Svoboda
1
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express
2
Druhy internetové reklamy Bannerová reklama Bannerová reklama Email reklama Email reklama PPC (Pay per click reklama) PPC (Pay per click reklama) Platba za pozici na klíčové slovo fulltext Platba za pozici na klíčové slovo fulltext Platba za pozici v katalogu („platím Seznamu“) Platba za pozici v katalogu („platím Seznamu“) Optimalizace stránek Optimalizace stránek
3
Možnosti zásahu populace
4
Časový náběh reklamy
5
Podíl hledání na internetu
8
Tržby z reklam na internetu 1.4 mld. Bannerová reklama 1.4 mld. Bannerová reklama 1.3 mld. Platba za pozici 1.3 mld. Platba za pozici „Platím Seznamu“, „Platím Centru“ 0.6 mld. Seznam 0.6 mld. Seznam 0.3 mld. Centrum 0.3 mld. Centrum 0.13 mld. Atlas 0.13 mld. Atlas 0.2 mld. PPC reklama 0.2 mld. PPC reklama 0.1 mld. Email reklama 0.1 mld. Email reklama 0.1 mld. Optimalizace stránek 0.1 mld. Optimalizace stránek
9
Efektivní uvažování firem Internetový projekt - Pevné měsíční náklady - Náklady na klienta - Aktuální tržby z klienta - Budoucí zvýšení tržeb z těch klientů, kteří se navrátí
10
Příklad výnosu internetového projektu Internetový projekt Pevné měsíční náklady – 2000Kč/měsíc Aktuální tržby z klienta – 4-8Kč „Kvalita“ návštěvníků – 1 ze 40 hledajících je klient Náklady na návštěvníka – podle typu reklamy Budoucí zvýšení tržeb z těch klientů, kteří se navrátí - +20% Výnos z jednoho návštěvníka – 4-8 / 40Kč = 10-20haléřů Počet návštěvníků na zaplacení pevných nákladů – min. 10000/měsíc
11
Reklama mimo internet Reklamu pro internetové stránky nebo služby je možné dělat i mimo internet Televizní reklama (Bóbika, Internet Express apod.) Tištěná reklama (reklama v novinách, letáky) Obchodní zástupci
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.