Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Město – atraktivita pro investory. 1. Zhodnocení pozice – cíl 2. Krátkodobá atraktivita – zvýhodnění investorů, +, - 3. Dlouhodobá atraktivita.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Město – atraktivita pro investory. 1. Zhodnocení pozice – cíl 2. Krátkodobá atraktivita – zvýhodnění investorů, +, - 3. Dlouhodobá atraktivita."— Transkript prezentace:

1 Město – atraktivita pro investory

2 1. Zhodnocení pozice – cíl 2. Krátkodobá atraktivita – zvýhodnění investorů, +, - 3. Dlouhodobá atraktivita

3 1.Zhodnocení pozice 1.1. výchozí pozice a) geografická poloha (rizika, suroviny, vzdálenosti, podnebí) b) dopravní spojení (odbytiště služeb, výrobků, zdroje prací sil) c) pracovní síla (úroveň, zaměření, dostupnost)

4 Město – atraktivita pro investory d) legislativní předpoklady (na úrovni státu, regionu – úřady práce, obce – úřady práce) e) širší souvislosti (regionální vazby, historický vývoj, image)

5 1.2. Cíl - soustředit se na 1. obor - diverzifikovat

6 2. Krátkodobá atraktivita -dotace, výroba, pracovní místa -pozemky, cena, dostupnost -sítě, kapacita, připojení -školení pracovních sil -daňové prázdniny Co když se vyčerpá? Stojíme vůbec o investora, který jen využívá krátkodobou podporu?

7 3. Dlouhodobá atraktivita Kombinace pozice obce a jejího vnímání investory „dobrá pověst“, spolupráce při správních řízeních – jasná pravidla, platná vždy a pro každého, sítě včetně dopravních, pracovní síla (včetně sportovišť či škol pro děti manažerů). Udržitelný rozvoj x smrt


Stáhnout ppt "Město – atraktivita pro investory. 1. Zhodnocení pozice – cíl 2. Krátkodobá atraktivita – zvýhodnění investorů, +, - 3. Dlouhodobá atraktivita."

Podobné prezentace


Reklamy Google