Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ROSTEME S KNIHOU KAMPAŇ NA PODPORU ČETBY KNIH Pod záštitou Svazu českých knihkupců a nakladatelů.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ROSTEME S KNIHOU KAMPAŇ NA PODPORU ČETBY KNIH Pod záštitou Svazu českých knihkupců a nakladatelů."— Transkript prezentace:

1 ROSTEME S KNIHOU KAMPAŇ NA PODPORU ČETBY KNIH Pod záštitou Svazu českých knihkupců a nakladatelů

2 Výtvarný návrh: Galina Miklínová

3 Kampaň Knižní trh Vzdělávání Sociální oblast Skupiny Školy Knihkupci Nakladatelé Kultura Mezinárodní spolupráce Muzea Film, divadlo Knihovny Rodina PR, média Literární kavárny Literární časopisy

4 CÍL KAMPANĚ Zvyšování vědomostního potenciálu společnosti Oslovit nečtoucí skupiny dětí a mládeže Spolupráce a partnerství

5 FINANČNÍ STRATEGIE Prosazení rozpočtové položky v rámci ministerstva školství a kultury Zvýhodnění sponzorských darů Lobby Efektivní využití současných možností v rámci spolupráce Studie přínosu literární gramotnosti vzhledem k ekonomickému rozvoji země

6 Prostředky kampaně Celostátní, regionální a lokální soutěže Zapojení rodičů a pedagogů Široká propagace a medializace četby obecně (pozitivní role levných knih, příbalů LN) Literatura on-line, pozitivní konfrontace knihy a PC Programy v rámci celorepublikových a lokálních knižních akcí Propojení webových portálů Prosazení zábavného pořadu, talk-show do TV kanálů Vztah mezi četbou a celoživotním vzděláváním Zapojení známých osobností: co čtu, proč čtu

7 Kroky realizace kampaně  Prosazení celostátní strategie na podporu četby např. národní rok četby knih  Dílčí prezentace Široká spolupráce Propagace v knihkupectvích – reklamní předměty Knihovny a školy – místa skupinové četby a výchovy ke čtenářství

8 PROPAGACE  Plakátová propagační kampaň Čas na knihu Reklamní slogany „Čtu - nemám IQ tykve“, „Umím všechna písmenka“ apod. na reklamních předmětech, které mají děti různé věkové skupiny v oblibě Metr na dveře „Rosteme s knihou“ s uváděním knižních titulů u příslušné velikosti Umíš si vybrat co chceš číst? - akce ve spolupráci s knihkupci a knihovnami Soutěže se zapojením reklamních agentur

9 Analýza dílčích výsledků Četba dosud neznámé knihy Získání nových a objevných poznatků Poznání osudů jiných lidí (srovnávání s vlastním) Ztotožnění se s obsahem knihy a s osudy hrdinů Pocity při četbě: Kniha mě rozesměje Kniha mě dojme


Stáhnout ppt "ROSTEME S KNIHOU KAMPAŇ NA PODPORU ČETBY KNIH Pod záštitou Svazu českých knihkupců a nakladatelů."

Podobné prezentace


Reklamy Google