Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilProkop Marek
1
Talent marketingových komunikací
2
O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích působí Český lokální trh kdo je konkurence Každý kdo si myslí, že vyrábí dobré víno jaká je vize do budoucna Víno pro náročné
3
Představení produktu / služby stručný popis prvku, na který bude navázáno zadání podstata produktu / služby Vysoce kvalitní víno hlavní benefity, konkurenceschopnost Vinohradnictví zaměřené na kvalitu, ne na kvantitu cílová skupina Náročný konečný spotřebitel jaká je dosavadní komunikace Téměř žádná
4
Zadání úkolu co je cílem / čeho chceme dosáhnout Nastavit marketingovou strategii a komunikaci koho chceme oslovit Koncového zákazníka a špičkové restaurace a hotely co jim chceme říct Nabízíme jedinečné víno s příběhem kolik na to máme (rozpočet) 100.000,- Kč jaký je časový harmonogram 2015 podmínky zpracování TBD
5
Odměna za zpracování nabídka stáže – popis možností uplatnění Zapojení do prodeje formou praxe, externí spolupráce,… další motivační prvky Přístup do archívu vín
6
Dotazy? Ing. Michal Gabriel – michal.gabriel@rayservice.com Ing. Petr Gabriel – petr.gabriel@rayservice.com
7
Kontakt VINAŘSTVÍ JAKUBÍK a.s. se sídlem Zlechov, č.p. 538, PSČ 687 10 IČ: 293 80 634 zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 6788 Ing. Michal Gabriel – michal.gabriel@rayservice.com Ing. Petr Gabriel – petr.gabriel@rayservice.com
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.