Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jeden z nejvýznamnějších a nejvlivnějších lidí světového marketingu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jeden z nejvýznamnějších a nejvlivnějších lidí světového marketingu."— Transkript prezentace:

1 Jeden z nejvýznamnějších a nejvlivnějších lidí světového marketingu

2  born 27 May 1931 in Chicago  master's degree at the University of Chicago in economics  PhD at Massachusetts Institute of Technology in economics  postdoctoral work in mathematics at Harvard University  postdoctoral work in behavioral science at the University of Chicago

3  Působí jako profesor na Kellogg Graduate School of Management na Northwestern University v oboru mezinárodní marketing  zastával funkci ředitele American Marketing Association  Pracoval jako konzultant pro řadu významných amerických i zahraničních firem v oboru mezinárodní marketing  Často navštěvuje Evropu, Asii i Jižní Ameriku a přednáší firmám, mj. i o nových příležitostech, které se nabízejí na globálním trhu

4  Třikrát získal cenu Alpha Kappa Psi za nejlepší příspěvek do renomovaného časopisu Journal of Marketing  Obdržel řadu dalších vyznamenání a cen, například cenu Paula D. Converse, kterou uděluje American Marketing Association za výjimečný přínos k rozvoji teorie marketingu, či cenu Stuarta Hendersona Britta „Marketér roku“  American Marketing Association mu dále udělila cenu „Vynikající pedagog roku v oboru marketing“  od Academy for Health Care Services Markeeting dostal „Cenu za přínos pro rozvoj teorie marketingu v oblasti zdravotnictví“  Získal čestné doktoráty na řadě významných světových univerzit, např. ve Stockholmu, v Curychu, v Aténách, v Krakově, v Paříží a ve Vídni

5  Je autorem publikace Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola, která se dočkala jedenácti vydání a je nejrozšířenější učebnicí marketingu pro vysoké školy na světě. Je autorem dalších sedmnácti knih a napsal přes sto statí pro renomované světové časopisy.  Mezi jeho nejznámější díla patří např.: 10 smrtelných marketingových hříchů, Inovativní marketing, Marketing, Marketing management(10 dílů), Marketing od A-Z…

6  Nejnovější kniha nejvýznamnějšího a nejvlivnějšího světového arketingového poradce a autora Philipa Kotlera  osmdesát nejdůležitějších marketingových pojmů, koncepcí a principů pro snadný přístup k potřebným informacím  Ph.K. říka, naučit se marketingu může člověk za den ale k tomu, aby člověk marketing zvládl na mistrovské úrovni, potřebuje celý život (řečeno optimističtěji: človek nesmí ztrácet chuť učit se každý den něčemu novému)

7  Sám autor v předmluvě říká: „Rozhodně nebylo mým záměrem napsat další osmisetstránkovou učebnici marketingu… Naopak, mým cílem bylo předložit podnětné myšlenky…“  Podává nikoliv ucelené teorie a uzavřené myšlenkové vývody (jak by se jistě slušelo na učebnici) ale podněty, pozorování a náměty k přemýšlení, probudí ve vás tvůrčí myšlenkové touhy a přiměje vás zmocnit se těchto osmdesáti pojmů ne staticky, ale jako suroviny pro další práci  Jste to vy, kdo se vydává naznačenými cestami a hledá, co se skrývá za koncem jednotlivých kapitol.

8 „Marketingový pracovník, jemuž chybí životní elán, nemůže být efektivní,“

9

10 Philip Kotler Live in Prague again Winning Marketing Ideas to Escape the Economic Hardship Summit Termín: 19. listopadu 2010 Místo konání: Prague Marriott Hotel

11 Vypracovali:Stano Pello Petr Málek Zdroje: www.kotlermarketing.com www.mgmtpress.cz www.kellogg.northwestern.edu


Stáhnout ppt "Jeden z nejvýznamnějších a nejvlivnějších lidí světového marketingu."

Podobné prezentace


Reklamy Google