Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Informační systém pro řízení lidských zdrojů ve veřejné správě

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Informační systém pro řízení lidských zdrojů ve veřejné správě"— Transkript prezentace:

1 Informační systém pro řízení lidských zdrojů ve veřejné správě

2 IS pro režijní agendy úřadu
Požadavky soulad s platnou legislativou důsledná a včasná aktualizace příznivá cena za vlastnictví systému (licence, implementace, školení, údržba, provoz, rozvoj) využití moderních softwarových architektur a technologií škálovatelnost rozsahu a výkonu systému využití bezpečnostních technologií nezávislost na jediné platformě provozování vlastními prostředky úřadu, nebo formou různých modelů outsourcingu

3 OKbase OKbase je originální české programové vybavení pro komplexní správu lidských zdrojů a podporu režijní práce úřadu nebo podniku. Cílem je splnit všechny uvedené požadavky, zejména v segmentu správních úřadů, institucí veřejné správy a podniků.

4 Moderní technologie - vícevrstvá architektura
OKbase využívá vícevrstvou architekturu (VVA), která odděluje datovou, aplikační a prezentační vrstvu. Aplikační programové vybavení je instalováno na aplikačním serveru, na PC uživatelů je umístěn pouze sofistikovaný prezentační software (VVA klient) nebo webový prohlížeč. Použitá architektura a platforma Java umožňuje přenositelnost klienta, aplikačního serveru i databázového serveru na různé platformy, škálovatelnost aplikace a efektivní údržbu.

5 VVA – malý nebo střední úřad

6 VVA – centrální úřad s pobočkami

7 VVA – samostatné pracoviště

8 Funkčně bohatý VVA klient
VVA klient založený na platformě Java poskytuje komfortní prostředí pro profesionální uživatele, při maximální efektivitě datových přenosů mezi klientem a aplikačním serverem. Součástí systému je automatická instalace a údržba prostředí VVA klienta s pomocí technologie Webstart.

9 Funkčně bohatý VVA klient

10 Modulární koncepce systému
OKbase tvoří funkčně propojené moduly, které sdílí společnou databázi. Modulární architektura umožňuje transparentní rozšiřování funkcí systému kdykoli po jeho instalaci, v souvislosti s růstem potřeb společnosti a rozšiřováním nabídky modulů.

11 Funkční moduly

12 Docházkový modul Docházkový modul je nástroj pro evidenci pracovní doby zaměstnanců. Aplikace umožňuje jednoduchou a účinnou formou evidovat odpracovanou dobu, příchody a odchody zaměstnanců, dovolené nebo překážky v práci a následně je vyhodnocovat, kontrolovat, podepisovat a schvalovat. Základem pro implementaci jsou konfigurovatelné aktivity, směnové kalendáře zaměstnanců, docházkové terminály, identifikační čipové karty a samoobslužný provoz.

13 Docházkový terminál

14 Docházkový terminál/kiosek - parametrizace

15 www samoobsluha Samoobslužné funkce OKbase umožňují běžným zaměstnancům s použitím internetového prohlížeče prohlížet nebo opravovat docházku, plánovat dovolenou a udržovat aktuální stav vybraných personálních údajů - v souladu s přidělenými právy.

16 www samoobsluha – přehled docházky

17 www samoobsluha – doplnění docházky

18 VVA klient – denní docházka

19 VVA klient – přehled docházky

20 Personální modul Personální modul je účinný nástroj pro optimalizaci využití lidských zdrojů organizace. Umožňuje evidovat a spravovat personální údaje o osobách v pracovněprávních vztazích (zaměstnancích nebo osobách ve služebních poměru), uchazečích o zaměstnání i bývalých zaměstnancích. Mezi základní funkce patří systemizace pracovních pozic, práce s organizačními strukturami, hodnocení zaměstnanců, evidence školení, zdravotních prohlídek a bezpečnostních pomůcek.

21 Personální údaje

22 Model úřadu OKbase umožňuje evidovat celou historii organizační struktury úřadu v hierarchickém modelu.

23 Model organizace (úřadu)

24 Typové pozice, pracovní místa
OKbase umožňuje hierarchicky evidovat typové pozice, instance pracovních míst v organizační struktuře a obsazená pracovní místa.

25 Typové pozice, pracovní místa

26 Modul stravování Modul Stravování je určen pro evidenci a operativní provoz stravování zaměstnanců a podporu doplňkového prodeje v kantýně. Zaměstnanci si prostřednictvím www prohlížeče objednávají obědy, které s využitím bezkontaktních čipových karet odebírají. Čipové karty též slouží pro doplňkový prodej v kantýně. Součástí modulu je podpora pro sestavení jídelníčku, vedení skladu a prodeje v kantýně a vytváření sestav pro dodavatele jídel i pro srážky ze mzdy za odebraná jídla.

27 Doplňkový prodej

28 Systémový modul Systémový modul je základní součástí OKbase. Vytváří prostředí a poskytuje funkce pro běh všech modulů. Systémový modul je správcem konfiguračních parametrů, uživatelských práv a funkcí, zabezpečuje i základní funkce související s ochranou osobných údajů a dalších uložených dat.

29 Systémový modul

30 Moduly OKbase a další vývoj
V současné době OKbase zahrnuje následující moduly: Personalistika Docházka Stravování Systém Před dokončením je modul: Mzdy Postupně budou doplňovány moduly: Přístupový systém Úkoly a správa požadavků a další

31 Ing. Ivo Rosol, CSc. Dotazy, kontakt ředitel vývojové divize
OKsystem s.r.o.


Stáhnout ppt "Informační systém pro řízení lidských zdrojů ve veřejné správě"

Podobné prezentace


Reklamy Google