Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilDrahomíra Říhová
1
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky pro žáky 6.Zdroje
2
Každý podnikatel se snaží se svým okolím komunikovat formou firemní komunikace. 1. Pojem firemní komunikace Co to je firemní komunikace? Firemní komunikace Je prezentace podniku uvnitř firmy i vůči firemnímu okolí. Každá firma se projevuje vlastními symboly, identifikačními znaky.
3
Když firmu zakládáme, přemýšlíme o způsobu firemní komunikace. 2. Tvorba firemní komunikace Co tvoří firemní komunikaci? Firemní komunikaci tvoří: 2. Firemní vzhled. 3. Komunikace formou marketingu. 1. Vlastnosti firmy.
4
Co si představíme pod pojmem vlastnosti firmy? Vlastnosti firmy Firemní symboly Kultura firmy Logo Slogany pro propagaci Název podniku Požadavky Musí být odlišné od konkurence; originální a výjimečné.
5
Co vytváří firemní vzhled ? Firemní vzhled tvoří způsoby prezentace firmy při kontaktu: s veřejností; se zákazníky; s dodavateli; s odběrateli; s mediálními prostředky.
6
Co zahrnuje firemní vzhled ? Firemní vzhled zahrnuje: 1. Použití firemních barev. 1. Použití firemních barev. 3. Vzhled firemních budov. 5. Použití jednotných obalů. 2. Tvorbu loga. 4. Použití značky.
7
Co je hlavním požadavkem na firemní vzhled ? Firemní vzhled Použití barev, sloganů, loga. Míra rozlišení Originalita Jednotný vzhled budov, kombinace firemních barev. Jednotný vzhled budov, kombinace firemních barev. Pozitivní vjem Jednotlivé prvky musí být ucelené, navozovat pocit důvěryhodnosti.
8
3. Komunikace formou marketingových aktivit Co zahrnuje komunikace formou marketingových aktivit? Marketingové aktivity Výroční zprávy Komunikační mix Tiskový mluvčí Webové stránky Sponzoring Firemní časopisy Kontakt s veřejností
9
Význam marketingových aktivit Jaký význam mají marketingové aktivity? Ovlivňují postoje Zákazníků Obchodních partnerů Široké veřejnosti Vládních institucí Sdělovacích prostředků Tvorba pozitivního image firmy.
10
4. Podniková kultura Co si představíte pod pojmem podniková kultura? Podniková kultura Pracovní prostředí Informovanost Sociální oblast Zaměstnanecké výhody Podíl na řízení – akcie. Péče o zaměstnance. Budoucí vývoj firmy. Estetická a materiální vybavenost.
11
5. Otázky pro žáky 1. Vyjmenujte, co tvoří firemní komunikaci? Firemní komunikaci tvoří: 1. Vlastnosti firmy 2. Firemní vzhled 3. Komunikace formou marketingu
12
2. Zamyslete se nad identitou firmy ve svém okolí a popište ji. MND Hodonín a.s. Ve městě Hodonín se nachází akciová společnost MND Hodonín a. s., která se zabývá těžbou ropy, zemního plynu a geologickým průzkumem v České republice i v zahraničí. Společnost poskytuje komplexní služby a servis při vrtání a vystrojování průzkumných a těžebních vrtů. Podívejme se jakou firemní komunikaci si společnost vytvořila nejen na domácím trhu, ale i jak se prezentuje v zahraničí. Ve městě Hodonín se nachází akciová společnost MND Hodonín a. s., která se zabývá těžbou ropy, zemního plynu a geologickým průzkumem v České republice i v zahraničí. Společnost poskytuje komplexní služby a servis při vrtání a vystrojování průzkumných a těžebních vrtů. Podívejme se jakou firemní komunikaci si společnost vytvořila nejen na domácím trhu, ale i jak se prezentuje v zahraničí.
13
Firemní komunikaci MND Hodonín tvoří: 1. Vlastnosti firmy Logo společnosti a jeho využití.
14
Budova společnosti. 1 Firemní vzhled
15
1 Komunikace formou marketingu Komunikace s akcionáři zahrnuje: Vydávání výroční zprávy. Vydávání časopisu Uhlí, rudy, který se zabývá problematikou v odvětví. Komunikace s akcionáři zahrnuje: Vydávání výroční zprávy. Vydávání časopisu Uhlí, rudy, který se zabývá problematikou v odvětví. Komunikace se širokou veřejností. Představení společnosti obchodním partnerům. Společnost vytvořila následující způsoby komunikace:
19
6. Zdroje Texty a fotografie jsou tvorbou autora.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.