Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVincent Růžička
1
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Pečovatelské centrum Praha 7 Realizace systému profesního vzdělávání v Pečovatelském centru Praha 7
2
Cíl prioritní osy 1 OPPA Specifickým cílem této prioritní osy je zvýšení profesní mobility a adaptability pracovníků a zaměstnavatelů směřující ke zvýšení kvality a produktivity práce.
3
POPIS PROJEKTU Podstatou projektu, který je realizován za finanční podpory OPPA je vytvoření komplexního systému dalšího profesního vzdělávání zaměstnanců ohrožených na trhu práce v Pečovatelském centru Praha 7. Realizace projektu tak umožní zvýšení profesní mobility a adaptability těchto zaměstnanců, v důsledku čehož se posílí jejich pozice na trhu práce.
4
CÍLOVÁ SKUPINA PROJEKTU Cílovou skupinou projektu je 62 zaměstnanců organizace, kteří splňují definici zaměstnanců ohrožených na trhu práce dle pravidel OPPA. Z toho 40 zaměstnanců patří do kategorie osob s nižší kvalifikací (maximálně vyučení bez maturity), ostatních 22 zaměstnanců mají sice vyšší vzdělání, ale jsou starší 50 let. Z hlediska profesního se většinově jedná o pečovatelky či pomocné ošetřovatelky.
5
KLÍČOVÉ AKTIVITY 1. Vytvoření systému dalšího profesního vzdělávání zaměstnanců – vytvoření vzdělávací auditu a metodického materiálu 2. Příprava podmínek pro interní vzdělávání v rámci organizace – vybavení školicí místnosti a vytvoření studijních materiálů pro Standardy kvality sociálních služeb 3. E-learning - vytvoření vzdělávacích kurzů – e-learningový kurz pro Standardy kvality sociálních služeb 4. Vzdělávání zaměstnanců - obecné dovednosti – kurzy angličtiny, PC, měkkých dovedností 5. Vzdělávání zaměstnanců - odborné dovednosti – kurzy Standardů kvality sociálních služeb 6. Řízení, koordinace a hodnocení projektu
6
DOBA REALIZACE PROJEKTU Datum zahájení projektu: 1.6.2012 Datum ukončení projektu: 31.8.2014
7
PCP7 provozuje sociálně odlehčovací centrum, dětské jesle a zejména terénní pečovatelské služby v bytech klientů. Z důvodu neustálého zlepšování kvality služeb poskytované klientům těchto zařízení je nezbytné, aby příslušní pracovníci pravidelně absolvovali odborná školení, ve kterých získají nejnovější poznatky v oblastech sociálních služeb a byli schopni splnit požadované standardy kvality poskytovaných sociálních služeb. Díky nabytým znalostem rovněž zaměstnanci posílí svou pozici na trhu práce.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.