Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVratislav Musil
1
Praktická ukázka použití v podmínkách ZK Krajský rok informatiky Zlín, 6.-7.10.2005 Pavel Novotný & Pavel Kopecký, Zlínský kraj
2
Co je to HelpDesk? provozní systém umožňující elektronické nahlášení problému/požadavku a podporující procesy související s jeho vyřešením, integrovaný nástroj pro evidenci HW a SW, modulární systém řešící další oblasti „specifické“ oblasti např. spotřební materiál, zápisy, úkoly, grafické znázornění zapojení uživatelů do aktivních prvků, evidenci hovorného …
3
Co je ještě HelpDesk? jediné kontaktní místo pro nahlášení problémů nebo požadavků zaměřených nejen do oblasti IT (metodická pomoc, HS), znalostní báze řešených problémů, nástroj pro statistické přehledy (kdo řešil kolik problémů, kolikrát bylo zařízení porouchané,…) intranetová aplikace nezávislá na platformě, společný projekt krajů ČR a MV
4
Cíle projektu vývoj, implementace, provoz a následná podpora systému pro elektronicky podporované postupy hlášení a vyřizování požadavků uživatelů primárně zaměřených do oblasti IT dosažení vyšší efektivity a přehlednosti rutinních činností zkvalitnění rozhodovacích a plánovacích procesů v organizaci využití výstupů v rámci celostátní mezikrajské informační databáze
5
Z čeho se systém skládá Základní modul HelpDesku – pro zadání požadavku, umožňuje dále s problémem pracovat (předávat řešiteli, zamítnout, založit podřízené požadavky, přidat komentář, …) Evidence HW Evidence SW Spotřební materiál Síťové prvky Znalostní báze řešených problémů
6
Další moduly provozované na ZK Evidence hovorného z pevných linek s možností označování soukromých hovorů Evidence hovorného z mobilních telefonů s limity hovorného Grafické znázornění rozmístění uživatelů a výpočetní techniky Přehled tisků na všech tiskárnách (počty tisků/vytištěných listů, průměry za uživatele/tiskárnu, tisky větší než zadaná hranice, apod.
7
Současnost systém nasazen na 13 krajích ČR, ministerstvu dopravy a dalších organizacích, probíhá vývoj nových „nadstandardních“ funkcionalit dle požadavků krajů systém je připraven pro nasazení na další orgány či organizace (zejména obce, města, magistráty a jimi řízené organizace), Systém je nasazován do dalších oblastí – hospodářská správa, metodická pomoc, komunikace s příspěvkovými organizacemi, …
8
Kontaktní údaje Pavel Novotný, Pavel Kopecký KÚ Zlínského kraje pavel.novotny@kr-zlinsky.cz pavel.kopecky@kr-zlinsky.cz Dodavatel Marbes consulting s.r.o. marik@marbes.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.