Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Praktická ukázka použití v podmínkách ZK Krajský rok informatiky Zlín, 6.-7.10.2005 Pavel Novotný & Pavel Kopecký, Zlínský kraj.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Praktická ukázka použití v podmínkách ZK Krajský rok informatiky Zlín, 6.-7.10.2005 Pavel Novotný & Pavel Kopecký, Zlínský kraj."— Transkript prezentace:

1 Praktická ukázka použití v podmínkách ZK Krajský rok informatiky Zlín, 6.-7.10.2005 Pavel Novotný & Pavel Kopecký, Zlínský kraj

2 Co je to HelpDesk?  provozní systém umožňující elektronické nahlášení problému/požadavku a podporující procesy související s jeho vyřešením,  integrovaný nástroj pro evidenci HW a SW,  modulární systém řešící další oblasti „specifické“ oblasti např. spotřební materiál, zápisy, úkoly, grafické znázornění zapojení uživatelů do aktivních prvků, evidenci hovorného …

3 Co je ještě HelpDesk?  jediné kontaktní místo pro nahlášení problémů nebo požadavků zaměřených nejen do oblasti IT (metodická pomoc, HS),  znalostní báze řešených problémů,  nástroj pro statistické přehledy (kdo řešil kolik problémů, kolikrát bylo zařízení porouchané,…)  intranetová aplikace nezávislá na platformě,  společný projekt krajů ČR a MV

4 Cíle projektu  vývoj, implementace, provoz a následná podpora systému pro elektronicky podporované postupy hlášení a vyřizování požadavků uživatelů primárně zaměřených do oblasti IT  dosažení vyšší efektivity a přehlednosti rutinních činností  zkvalitnění rozhodovacích a plánovacích procesů v organizaci  využití výstupů v rámci celostátní mezikrajské informační databáze

5 Z čeho se systém skládá  Základní modul HelpDesku – pro zadání požadavku, umožňuje dále s problémem pracovat (předávat řešiteli, zamítnout, založit podřízené požadavky, přidat komentář, …)  Evidence HW  Evidence SW  Spotřební materiál  Síťové prvky  Znalostní báze řešených problémů

6 Další moduly provozované na ZK  Evidence hovorného z pevných linek s možností označování soukromých hovorů  Evidence hovorného z mobilních telefonů s limity hovorného  Grafické znázornění rozmístění uživatelů a výpočetní techniky  Přehled tisků na všech tiskárnách (počty tisků/vytištěných listů, průměry za uživatele/tiskárnu, tisky větší než zadaná hranice, apod.

7 Současnost  systém nasazen na 13 krajích ČR, ministerstvu dopravy a dalších organizacích,  probíhá vývoj nových „nadstandardních“ funkcionalit dle požadavků krajů  systém je připraven pro nasazení na další orgány či organizace (zejména obce, města, magistráty a jimi řízené organizace),  Systém je nasazován do dalších oblastí – hospodářská správa, metodická pomoc, komunikace s příspěvkovými organizacemi, …

8 Kontaktní údaje Pavel Novotný, Pavel Kopecký KÚ Zlínského kraje pavel.novotny@kr-zlinsky.cz pavel.kopecky@kr-zlinsky.cz Dodavatel Marbes consulting s.r.o. marik@marbes.cz


Stáhnout ppt "Praktická ukázka použití v podmínkách ZK Krajský rok informatiky Zlín, 6.-7.10.2005 Pavel Novotný & Pavel Kopecký, Zlínský kraj."

Podobné prezentace


Reklamy Google