Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilKateřina Mašková
1
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Projekt č. 0398 Multifunkční informační a vzdělávací centrum Dynamik Ing. Štěpánka Lubinová Partner: Kontis s.r.o. Ing. Štěpánka Lubinová, mobil: 605 881 826, info@centrumdynamik.cz www.centrumdynamik.cz ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost
2
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Zaměření projektu Hlavním záměrem projektu je vytvořit zázemí pro realizaci informačních, poradenských a vzdělávacích aktivit pro podnikatelské subjekty z Prahy a vytvoření prostředí pro navazování obchodních kontaktů.
3
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Podceňování významu celoživotního systematického vzdělávání zaměstnanců Nedostatečná počítačová gramotnost Nedostatečná a podceňovaná znalost moderních metod řízení jako např. marketingu, plánování a controllingu, rozvoje lidských zdrojů apod. Hlavní řešené otázky:
4
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Aktivity Hlavní cíle mítinky, indiv. konzultace tvorba a úprava vzděl. programů semináře, kurzy, workshopy mezin. školicí programy zlepšit dostupnost informací zlepšit postoj k moderním formám řízení poskytnout konkr. vzděl. aktivity výchova vlastních lektorů zlepšit informovanost o EU
5
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Proč z veřejných prostředků? Finanční nedostupnost poradenských a vzdělávacích služeb pro MSP menší prostor pro vytváření monopolů, širší sortiment výrobků a služeb, snižování nezaměstnanosti.
6
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Cílové skupiny Přibližně 95 % cílové skupiny tvoří drobné podnikatelské subjekty, a to především z Prahy 12 (území JPD2), zbylých cca 5 % cílové skupiny jsou zaměstnanci velkých firem z téhož území.
7
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Klienti informačních a poradenských aktivit Účastníci vzdělávacích aktivit Zájemci o nově vytvořené vzdělávací programy Zdroj informací pro další průběh projektu a analytických dat Cílové skupiny - zapojení
8
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Cílové skupiny – doprovodná opatření Omezena pouze na stravné, a to pouze u aktivit, trvajících déle než 5 hodin Do budoucna počítá projekt s úhradou také noclehu – u vícedenních mezinárodních školicích programů
9
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Typy činností/aktivit V současné době jsou již realizovány tyto činnosti: Informační mítinky v rámci publicity Informační mítinky tématické Individuální konzultace Semináře s náplní moderních forem řízení Tvorba e-learningových programů Semináře pro výchovu nových školitelů Semináře s náplní informačních technologií
10
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Vnitřní postupy řízení Realizační tým: Z původně zamýšlených 7 členů realizačního týmu je v tuto chvíli v projektu zapojeno již 5 osob. Za realizátora: koordinátor/lektor a administrativní pracovník. Za partnera: programátor, projektant/metodik a lektor.
11
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Vnitřní postupy řízení Dosavadní průběh: Pravidelně 1x měsíčně probíhá porada s partnerem plus operativně pracovní jednání ke konkrétním tématům. Interní porady u realizátora: pravidelně 1x měsíčně plus operativně cca 1x týdně.
12
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Rizika, problémy Rizika opatření prevence : Časový výpadek v úvodu (později přidělené prostory) zkrácena doba org. a tech. přípravy projektu není nutná, stav již setrvá do konce projektu Výpadek části cílových skupin cca ½ úbytku byla nahrazena novými subjekty, zbytek je v jednání změna způsobu publicity a prezentace projektu změna výběru cílových skupin
13
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Rizika, problémy Rizika opatření prevence : Odlišnosti v poptávce průběžná aktualizace nabídky podle potřeb CS dotazníky s poptávkou, vyplněné klienty Nevyřešená problematika DPH návrh odpovídajícího snížení plán. výstupů a výsledků do budoucna jednoznačná metodika
14
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Zajištění publicity Dosavadní publicita: 2x informační letáky – roznáška Českou poštou, Praha 12, 2.000 ks účinnost mizivá 3x direct mailing – cca 100 kontaktů účinnost mizivá Inzerce v médiích – MFD – 4x účinnost mizivá osobní kontakty – od srpna účinnost 70% s. klientů www stránky – od srpna účinnost 30% souč. klientů Opatření: nedůvěra v projekty obecně nutný osobní kontakt nejlépe funguje kombinace os. kontaktu + www stránek
15
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Výstupy a výsledky Výchozí hodnota Plánovaný stav Současný stav Podpořené osoby064432 Podpořené organizace 05124 Org., jejichž zam. byli vyškoleni 035 Počet nových, inov. produktů 091
16
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Další výstupy a výsledky: Ze 644 podpoř. osob: plán = 202 účastníci kurzů nyní = 8 Horizontální témata: Rovné příležitosti: z dosavadních 32 podpoř. osob = 17 žen Místní iniciativy: z dosavadních 24 podpoř. org. = 24 z regionu hl. m. Prahy, z toho 6 z JPD2 Partnerství: Realizace 1 mítinku, 2 kurzů, tvorba 1 vzděl. programu
17
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Doporučení pro programovací období 2007 - 2013 Přenositelné úspěchy: Modulární výuka – nabídka detailních segmentů Výuka formou e-learningu Tvorba e-learningových programů Setkání realizátorů projektů - vzájemné využití služeb Budoucí projekty: Lépe propracovaná metodika Zlepšení publicity ze strany orgánů EU v ČR a poskytovatelů dotací Poskytování informací prostřednictvím Eurocenter
18
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost Děkuji za pozornost a těším se na příští setkání!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.