Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilDavid Havlíček
1
CZ.04.3.07/4.1.02.2 Podpora konkurenceschopnosti a adaptability MSP prostřednictvím systematického modulového vzdělávání a poradenství Středisko služeb podnikatelům, s.r.o. BL, Klub VKW, HK ČR Mgr. Pavla Šimečková, psimeckova@spcr.cz mobil: 739 233 803, www.sspcr.cz ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost
2
2 1 Zaměření projektu Cíle projektu Vytvořit metodiku, učitelské poznámky a učební texty včetně návrhu evaluace jednotlivých modulů Realizovat modulový kurz Převést kurz do digitální podoby Akreditovat kurz jako rekvalifikační u MŠMT Prohloubit poradenskou kapacitu SSP prostřednictvím zlepšení konzultačních dovedností, stávajících zaměstnanců a spolupracovníků a přispět ke zlepšení informovanosti zaměstnavatelů MSP a to poskytováním informací v oblasti podnikání, EU, legislativy Celkové uznatelné náklady projektu 2 299 210 Kč z toho osobní náklady činí přibližně 1 384 740 Kč Cílem navrhovaného projektu je rozšiření a prohloubení nabídky SSP ve vztahu k nové legislativě přijímané v důsledku členství EU a poradenství.
3
3 2 Cílové skupiny Cílové skupiny (zaměstnavatelé MSP, OSVČ, začínající podnikatelé) Zapojení CL: prostřednictvím informačního systému SP, HK, přímé oslovení, www stránky) Podíl cílové skupiny z území (městských částí) JPD2? 52%
4
4 3 Typy činností Typy činností realizované projektem Tvorba učebních materiálů, vytvoření propagačních materiálů, modulové kurzy, akreditace vzdělávacích programů, elektronizace vzdělávacích materiálů, poradenství, monitoring projektu
5
5 4 Vnitřní postupy řízení, rizika a problémy Vnitřní postupy řízení činností, řízení rizik a sebehodnocení Složení realizačního týmu - příjemce, partneři, velikost týmu nakupované služby Dosavadní zkušenosti s řízením projektu (plánování, formy komunikace, schůzky řídící rady, způsoby hodnocení procesů, problémy Popis hlavních rizik, prevence, přijatá opatření a řešení problémů - úpravy harmonogramu, změny činností
6
6 5 Zajištění publicity Příklady zajištění publicity projektu články, letáky, www. stránky funkce webu (internet, elektronická příručka
7
7 8 Výstupy a Výsledky Výstupy (podpořené osoby / organizace) Výsledky (počet organizací, jejichž zaměstnanci byli vyškoleni, inovované produkty) Hlavní inovované produkty - dostupnost metodik i vlastních produktů (plná, částečná, podmínky)? Výchozí hodnota Plánovaná hodnota Současný stav PODPOŘENÉ OSOBY 011445 ORGANIZACE044 PRODUKTY074
8
8 9 Doporučení pro další programovací období 2007-2013 Podávání monitorovacích zpráv
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.