Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilKevin Navrátil
1
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
3
Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
4
Téměř vše o realitním trhu B2B
5
Průzkum trhu Studie, analýzy Informace a kontakty Akce, konference, setkávání Informace Tištěná média a internet Informace + osobní kontakty Akce a konference Vše šité na míru Analýzy, feasibility studie, vzdělávání Viditelnost
6
Téměř vše o realitním trhu B2B
7
Akce a konference
8
Služby Centers DATA Analýzy – Návrh vhodných řešení Koncepce obsahu – pronájem nestandardních nájemcům Nastartování správy Úspory vhodné k realizace (prodej vs. dlouhodobý pronájem atd.)
9
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu
11
Spotřeba Nová klientela
12
Spotřebu nelze zvyšovat do nekonečna
16
Údaje 2012 ČNB a MF dluhy domácností - 1,123 bilionů Kč - meziroční růst o 58,7 miliard Kč Dluhy podniků dosáhla 954,4 miliard Kč meziroční růst o 42 miliard Kč Dluhy státu 1 499,4 miliard Kč
18
Spotřebu podpoří nekvalitní výroba Propagace (nikoliv všem prodejcům) - Zpět k základům marketingu? Koupě pocitů Další formy …..
19
….. rychlé a velké peníze …… Problém vlastní spotřeby
20
Spotřeba Nová klientela
23
Mezery na trhu
26
Mezery na trhu Realitní trh
28
Pro koho stavět? Co stavět? … velké rychlé peníze…
29
Kupní síla Nereálné projekty Předimenzování Vývoj trhu - přesycení i bez krize Nezkušenost, chtíč Zpoždění dostavby Pozastavení projektů Konverze
30
Bratislava Megalomanské projekty = nové čtvrtě / města 300 tisíc lidí / územní plán 80.000 lidí 2030
31
2010 Bratislava 60 % neprodaných - 7.000 bytů volných
32
Rodinné domy - byty Dosah SK sítí Rajka vyšší a střední Petržalka Mosonmagyaróváre Dunakiliti Hainburg Kitsee
33
Reálná hodnota Skutečná cena práce Cena času (např. pracující máma) Cena dostupnosti (např. změna spádové oblasti, rada)
34
Mezery na trhu Nedostatečně vytěžené lokality Nedostatečná nabídka ve všech segmentech Kvalita poskytování služeb - problém i nedostatečně kvalifikované poptávky
35
Poradce a partner
36
Nakupování = zážitek ….ale jak to aplikovat? Symbióza nutná
37
Elektronický obchod vs. reklama v TV Porovnávání cen ve světě – větší globalizace
38
Symbióza nutná Porovnávání cen ve světě
39
Změna bude Kdy? Jaká?
40
Děkuji za pozornost Pavlína Hajnová Centers Data
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.