Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

CO BYCHOM NEBYLI V DĚČÍNĚ BEZ KVALITY

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "CO BYCHOM NEBYLI V DĚČÍNĚ BEZ KVALITY"— Transkript prezentace:

1 CO BYCHOM NEBYLI V DĚČÍNĚ BEZ KVALITY
Ing. Jaromír Zajíček, MPA tajemník Magistrátu města Děčín Ing. Tomáš Kejzlar vedoucí oddělení informačních technologií

2 Zapojení se do systému zvyšování kvality městem Děčín, účast na všech NKQ, vždy s něčím inovativním.
Náročná cesta statutárního města Děčín k titulu Excelentní organizace. Obhajoba certifikace ISO 9001:2008. Vyřešení nejdůležitějších otázek potřebných zvláštního zřetele. Zásadní otázka co dál?

3 Budova Magistrátu města Děčín

4 Zapojení se do systému zvyšování kvality městem Děčín, účast na všech NKQ, vždy s něčím inovativním.
Náročná cesta statutárního města Děčín k titulu Excelentní organizace. Obhajoba certifikace ISO 9001:2008. Vyřešení nejdůležitějších otázek potřebných zvláštního zřetele. Zásadní otázka co dál?

5 Výzva č. 57 z OP LZZ – Racionální úřad (r. 2011)
personální audit vlastními silami – 182 zaměstnanců analýza systému ŘLZ nákup SW pro podporu vzdělávání a ŘLZ development centrum pro vedoucí zaměstnance kompetenční model pro vedoucí zaměstnance standardy personalistiky – sjednocení postupů při ŘLZ hodnocení pomocí metody 180°– nový SW hodnocení pomocí metody 360° – nový SW

6 Edmundova soutěska

7 Výzva č. 57 z OP LZZ – Racionální úřad (r. 2011)
personální audit vlastními silami – 182 zaměstnanců analýza systému ŘLZ nákup SW pro podporu vzdělávání a ŘLZ development centrum pro vedoucí zaměstnance kompetenční model pro vedoucí zaměstnance standardy personalistiky – sjednocení postupů při ŘLZ hodnocení pomocí metody 180°– nový SW hodnocení pomocí metody 360° – nový SW

8 Zásadní změny v hodnocení na MM Děčín
Hodnocení pomocí metody 180° nový SW hodnocení nadřízený × podřízený přidány cíle přidány vzkazy Hodnocení pomocí metody 360° nový SW hodnocení nadřízený × podřízený hodnocení kolega × kolega (i vícenásobně) hodnocení podřízený × nadřízený hodnocení sama sebe

9 Jeskyně víl

10 Zásadní změny v hodnocení na MM Děčín
Hodnocení pomocí metody 180° nový SW hodnocení nadřízený × podřízený přidány cíle přidány vzkazy Hodnocení pomocí metody 360° nový SW hodnocení nadřízený × podřízený hodnocení kolega × kolega (i vícenásobně) hodnocení podřízený × nadřízený hodnocení sama sebe

11 Hodnocení pomocí metody 360°
Přínos pro zaměstnavatele: ví, jak zaměstnanci pracují a jaká atmosféra v kolektivu vládne, může reagovat na zjištěné informace a přijmout změny, směřuje pozornost na respektování interního klienta, podporuje otevřené vztahy a dobrou firemní kulturu, získá informace o silných a slabých stránkách zaměstnanců a může cíleně pracovat s jejich rozvojem (např. vytvořit individuální rozvojový plán apod.)

12 Pravčická brána

13 Hodnocení pomocí metody 360°
Přínos pro zaměstnavatele: ví, jak zaměstnanci pracují a jaká atmosféra v kolektivu vládne, může reagovat na zjištěné informace a přijmout změny, směřuje pozornost na respektování interního klienta, podporuje otevřené vztahy a dobrou firemní kulturu, získá informace o silných a slabých stránkách zaměstnanců a může cíleně pracovat s jejich rozvojem (např. vytvořit individuální rozvojový plán apod.)

14 Hodnocení pomocí metody 360°
Přínos pro zaměstnance: ví, jak je v kolektivu vnímán, ví, kde má velký potenciál k růstu a kde případné nedostatky Je třeba mít na paměti, že při prvním hodnocení v organizaci jsou vždy hodnotitelé zdrženlivější, komentáře nejsou tak otevřené, většinou mají hodnotitelé pocit, že by kolegovi ublížili, pokud by napsali něco negativního, je to však jedna z mála příležitostí vyjádřit názor na chování a práci kolegy.

15 Povodeň 2013

16 Hodnocení pomocí metody 360°
Přínos pro zaměstnance: ví, jak je v kolektivu vnímán, ví, kde má velký potenciál k růstu a kde případné nedostatky Je třeba mít na paměti, že při prvním hodnocení v organizaci jsou vždy hodnotitelé zdrženlivější, komentáře nejsou tak otevřené, většinou mají hodnotitelé pocit, že by kolegovi ublížili, pokud by napsali něco negativního, je to však jedna z mála příležitostí vyjádřit názor na chování a práci kolegy.

17 Hodnocení pomocí metody 360°
Charakteristika aplikace: rychlá a snadná administrace vyhodnocování dat probíhá ve výpočetním centru společnosti Microsoft, je zaručená anonymita dat je možné hodnotit zaměstnance ve 3 – 4 způsobilostech, podle zastávané pracovní pozice: způsob spolupráce (s kolegy, nadřízeným i podřízenými) přístup ke změně orientace na zákazníka (občana) vedení a rozvoj lidí každá ze způsobilostí je popsána 6 klíčovými projevy chování

18 Pastýřská stěna

19 Hodnocení pomocí metody 360°
Charakteristika aplikace: rychlá a snadná administrace vyhodnocování dat probíhá ve výpočetním centru společnosti Microsoft, je zaručená anonymita dat je možné hodnotit zaměstnance ve 3 – 4 způsobilostech, podle zastávané pracovní pozice: způsob spolupráce (s kolegy, nadřízeným i podřízenými) přístup ke změně orientace na zákazníka (občana) vedení a rozvoj lidí každá ze způsobilostí je popsána 6 klíčovými projevy chování

20 Hodnocení pomocí metody 360°
Doporučení práce s výstupem: individuální výstup slouží jen Vám a Vašemu zaměstnavateli, zacházejte s ním důvěrně, uvědomte si, co Vaši kolegové na Vás oceňují, v klidu si výstup přečtěte, nebagatelizujte komentáře kolegů. Ať chceme nebo ne – hodnocení 360° v sobě vždy obsahuje prvek subjektivity, výsledek je ovlivněn složením skupiny hodnotitelů, vyjadřují svůj osobní názor, avšak jsou to patrně lidé se kterými denně spolupracujete. Proto je důležité jim rozumět, aby spolupráce byla dobrá.

21 Výhled na město z Růžové zahrady

22 Hodnocení pomocí metody 360°
Doporučení práce s výstupem: individuální výstup slouží jen Vám a Vašemu zaměstnavateli, zacházejte s ním důvěrně, uvědomte si, co Vaši kolegové na Vás oceňují, v klidu si výstup přečtěte, nebagatelizujte komentáře kolegů. Ať chceme nebo ne – hodnocení 360° v sobě vždy obsahuje prvek subjektivity, výsledek je ovlivněn složením skupiny hodnotitelů, vyjadřují svůj osobní názor, avšak jsou to patrně lidé se kterými denně spolupracujete. Proto je důležité jim rozumět, aby spolupráce byla dobrá.

23 Hodnocení pomocí metody 360°
Celkový výsledek sebehodnocení (včetně sebehodnocení)

24 Tyršův most

25 Projekt Úřad otevřený veřejnosti
zavedení základů procesního řízení, revize životních situací, revize formulářů životních situací.

26 Zavedení základů procesního řízení
Najít možnosti zlepšení služeb veřejnosti Změnit myšlení – dělat věci v kontextu Optimalizovat vnitřní procesy Procesní model organizace

27 Děčínský zámek

28 Zavedení základů procesního řízení
Najít možnosti zlepšení služeb veřejnosti Změnit myšlení – dělat věci v kontextu Optimalizovat vnitřní procesy Procesní model organizace

29 Revize životních situací
Srozumitelné jednoduché formulace Třídění dle četnosti

30 Tichá soutěska

31 Revize životních situací
Srozumitelné jednoduché formulace Třídění dle četnosti

32 Revize formulářů životních situací
Převedení do webové formy Napojení na ISDS

33 Kaňon řeky Labe

34 Revize formulářů životních situací
Převedení do webové formy Napojení na ISDS

35 Mobilní aplikace původní verze z roku 2011, unikátní funkce,
přes 5000 stažení, nárůst rezervací úředníků.

36 Děčín – hlavní nádraží

37 Mobilní aplikace původní verze z roku 2011, unikátní funkce,
přes 5000 stažení, nárůst rezervací úředníků.

38 Nová mobilní aplikace větší propojení s elektronickými službami,
dynamické aktualizace dat, nejmodernější technologie.

39 Lužické hory

40 Děkujeme za pozornost Ing
Děkujeme za pozornost Ing. Jaromír Zajíček, MPA tajemník Magistrátu města Děčín Ing. Tomáš Kejzlar vedoucí oddělení informačních technologií


Stáhnout ppt "CO BYCHOM NEBYLI V DĚČÍNĚ BEZ KVALITY"

Podobné prezentace


Reklamy Google