Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Moře stejnosti Miloslav Knepr, client service director, MARK/BBDO Praha
2
Nová harfa Lokace, lokace, lokace U zámeckého parku Tupolevova
Bělohradské zahrady Nová harfa Budějovická alej Bytový projekt II
3
Moře stejnosti
4
Moře stejnosti
5
Moře stejnosti a moře peněz
01/2004 – 04/2005 Celkem Top Investice developerů a st. firem do reklamy, podle A-connect
6
Buď odlišný, buď odlišný, buď odlišný
7
Když se neumíš odlišit od konkurence, musíš být aspoň levnější.
Buď odlišný Všechno by mělo reflektovat odlišnost: Produkt Reklama PR Literatura Web Sales prezentace Když se neumíš odlišit od konkurence, musíš být aspoň levnější.
8
Případová studie Polaris World
Developer, který staví na prodává domy a byty v „resortech“ ve Španělsku. Byl jedním z řady developerů, nabízejících v Británii totéž – pohodlné bydlení ve Španělsku, kvalitní a nikoli levné
9
Jack Nicklaus Případová studie Polaris World Odlišení?
Domy, byty v resortech Infrastruktura Golfové hriště Jack Nicklaus
10
Polaris World
11
Polaris World
12
Značka/brand name s unikátní nabídkou a skvělým produktem
Polaris World Výsledky: Všechno prodáno – properties Z no name developera Značka/brand name s unikátní nabídkou a skvělým produktem
13
Summary Odlišení – je nutno odlišit se od konkurence
Co prodáváme – prodáváme domovy nebo m2 obytné plochy Emoce – jaký je ve vnímání rozdíl mezi bytem a domovem. Emocionální vazba je nejsilnějším pojítkem mezi značkou a zákazníkem.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.