Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Moře stejnosti Miloslav Knepr, client service director, MARK/BBDO Praha.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Moře stejnosti Miloslav Knepr, client service director, MARK/BBDO Praha."— Transkript prezentace:

1 Moře stejnosti Miloslav Knepr, client service director, MARK/BBDO Praha

2 Nová harfa Lokace, lokace, lokace U zámeckého parku Tupolevova
Bělohradské zahrady Nová harfa Budějovická alej Bytový projekt II

3 Moře stejnosti

4 Moře stejnosti

5 Moře stejnosti a moře peněz
01/2004 – 04/2005 Celkem Top Investice developerů a st. firem do reklamy, podle A-connect

6 Buď odlišný, buď odlišný, buď odlišný

7 Když se neumíš odlišit od konkurence, musíš být aspoň levnější.
Buď odlišný Všechno by mělo reflektovat odlišnost: Produkt Reklama PR Literatura Web Sales prezentace Když se neumíš odlišit od konkurence, musíš být aspoň levnější.

8 Případová studie Polaris World
Developer, který staví na prodává domy a byty v „resortech“ ve Španělsku. Byl jedním z řady developerů, nabízejících v Británii totéž – pohodlné bydlení ve Španělsku, kvalitní a nikoli levné

9 Jack Nicklaus Případová studie Polaris World Odlišení?
Domy, byty v resortech Infrastruktura Golfové hriště Jack Nicklaus

10 Polaris World

11 Polaris World

12 Značka/brand name s unikátní nabídkou a skvělým produktem
Polaris World Výsledky: Všechno prodáno – properties Z no name developera Značka/brand name s unikátní nabídkou a skvělým produktem

13 Summary Odlišení – je nutno odlišit se od konkurence
Co prodáváme – prodáváme domovy nebo m2 obytné plochy Emoce – jaký je ve vnímání rozdíl mezi bytem a domovem. Emocionální vazba je nejsilnějším pojítkem mezi značkou a zákazníkem.


Stáhnout ppt "Moře stejnosti Miloslav Knepr, client service director, MARK/BBDO Praha."

Podobné prezentace


Reklamy Google