Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVěra Lišková
1
7.11.2011 Pracovní skupina Dopravní politika 2014-2020 Dopravní sektorové strategie 2. fáze
2
2 Program jednání 1.Představení projektu Dopravní politika ČR pro období 2014 – 2020 s výhledem do roku 2050 a.důvody zpracování b.vztah k evropským fondům c.struktura řízení projektu d.časový harmonogram 2.Představení projektu Dopravní sektorové strategie, 2. fáze a.důvody zpracování b.vztah k evropským fondům c.struktura řízení projektu d.časový harmonogram 3.Pracovní skupina – její funkce a význam procesu řízení obou projektů 4.Současný stav zpracování projektu Dopravní politika ČR pro období 2014 – 2020 s výhledem do roku 2050 5.Současný stav zpracování projektu Dopravní sektorové strategie, 2. fáze 6.Diskuse
3
3 Dopravní politika ČR Důvody zpracování UV č. 882 z 13. července 2005 I. Schvaluje Dopravní politiku ČR pro léta 2005-2013 II. Ukládá k 30. září v letech 2007, 2009 a 2011 vyhodnocení účinnosti Dopravní politiky k 31. prosinci v letech 2007, 2009, 2011 aktualizaci Dopravní politiky UV č. 565 z 20. července 2011 I. Schvaluje Aktualizaci Dopravní politiky ČR pro léta 2005-2013 v roce 2011 II. Ukládá předložit ke schválení do 31.12.2012 Dopravní politiku ČR pro léta 2014-2020
4
4 Dopravní politika ČR Vztah k evropským fondům Dopravní politika pro léta 2014 – 2020 s výhledem do roku 2050 bude vrcholovým strategickým dokumentem sektoru doprava Jednotlivé oblasti budou podrobně rozpracovány v návazných strategických dokumentech – jedním z nich budou Dopravní sektorové strategie
5
5 Dopravní politika ČR Struktura řízení projektu Dokument bude připravován na MD Pracovní skupina bude plnit následující funkce: poradní oponentní informační podpora zpracovateli zpětná vazba pro účastníky připomínkových řízení
6
6 Dopravní politika ČR Časový harmonogram Vyhodnocení DP 2005-2013: předložení vládě do 30.6.2012 Dopravní politika ČR 2014-2020: předložení vládě do 31.12.2020 Analytická část (do konce roku 2011) Návrhová část (do poloviny roku 2012) Implementační část (do konce roku 2012) SEA
7
7 Dopravní sektorové strategie, 2. fáze Důvody zpracování a vztah k evropským fondům Jde o hlavní kondicionalitu pro budoucí operační program pro sektor doprava MD registruje na 500 projektů dopravních staveb, jejich hodnota je v řádu bilionu korun. Vzhledem k nedostatku prostředků je nutné stanovit jasné priority Je třeba řešit závazky plynoucí z Politiky TEN-T (závazky k roku 2030 a 2050)
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12 Společný řídící výbor Advisory Board Jaspers a Evropská komise Ex-ante hodnocení SEA hodnocení Pracovní skupina Dopravní sektorové strategie, 2. fáze S truktura řízení projektu
13
13 Dopravní sektorové strategie, 2. fáze Struktura řízení projektu Dokument bude připravován na MD ve spolupráci s konsultantem Pracovní skupina bude plnit následující funkce: poradní oponentní informační podpora zpracovateli zpětná vazba pro účastníky připomínkových řízení
14
14 Dopravní sektorové strategie, 2. fáze Časový harmonogram Zpracování projektu bude trvat 18 měsíců (zahájeno 6. září) Pravidelné aktualizace po dokončení projektu Hlavní milníky: multimodální dopravní model (leden) identifikace projektůˇ(červen 2012) MKA, CBA (listopad 2012) finanční možnosti (prosinec 2011) výsledný harmonogram (prosinec 2012)
15
15 Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.