Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilPatrik Hruška
1
E-learning na vysokých školách ? Jaroslava Mikulecká Petra Poulová Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové
2
Aktuální situace na VŠ velký počet zájemců o studium zvyšující se zájem o další vzdělávání omezené státní dotace personální limity personální limity prostorové limity prostorové limity využití distanční formy vzdělávání
3
E - learning distanční vzdělávání ve virtuálním studijním prostředí na Internetu řízené samostudium speciální studijní materiály komunikace prostřednictvím Internetu
4
Virtuální studijní prostředí založena na Internetu prostředky pro řízení studia distribuce studijních materiálů diskusní prostředí LearningSpaceWebCTTopClass
5
Výhody e-learningu nezávislost na místě a čase studia možnost individuálního tempa multimediální studijní materiály
6
Bariéry e-learningu kvalitní internetové připojení motivace studujících
7
Finanční náročnost e-learningu
10
1 rok proškolení poloviny pedagogů vytvoření 10 předmětů 3 330 000 Kč
11
Možnosti snížení nákladů pronájem studijního prostředí (v ČR - CESNET – vývoj kurzů zdarma) spolupráce mezi fakultami adaptace e-kurzů
12
Soutěž e-learning FIM UHK EUNIS-CZ Národní centrum distančního vzdělávání soutěž distančních kurzů, využívajících moderní informační a komunikační technologie
13
Záměry soutěže iniciovat tvorbu a nasazení moderních distančních kurzů zhodnotit jejich úroveň představit je širší veřejnosti seznámit širší odbornou veřejnost s problematikou jejich přípravy, praktického nasazení a jejich efektivity stimulovat spolupráci v oblasti e-learningu
15
E-dilema SOCRATES/MINERVA Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové Institute of Public Administration, Dublin Metropolitan University, Leeds Fakulta hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity, Bratislava
16
Cíle projektu e-dilema navrhnout inovační postupy vytváření distribuovaných e-zdrojů navrhnout optimální strategii přeměny tradičního vzdělávání na distanční formu testovat navržené praktiky vytvářením e-zdrojů a služeb pro distanční výuku v oblasti ekonomických oborů
18
E-learning na VŠ ? informační společnost pronikaní ICT do každodenní činnosti využívání možností ICT na VŠ ANO
19
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.