Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLucie Králová
1
„JEN PĚT MINUT PĚŠKY Z VAŠEHO DOMOVA…“ Nové trendy v personalizované komunikaci
2
Je nějaký snadný způsob jak opět přilákat klienta na nejbližší pobočku?
3
Usnadněme mu to mapou.
4
Co si pod individualizovanou mapou představit?
5
INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Proč zvyšují individualizované mapy úspěch? mapy přitahují pozornost mapy obsahují užitečné informace každá mapa je přizpůsobena pro adresáta řešení je novinkou pro použití v direct mailingu
6
INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Jaké výhody individualizované mapy v DM přinášejí? nárůst conversion rate a úspěšnosti direct mailingu mailingy s personalizovanými mapami vedou adresáta přímo k místu prodeje rychlá aplikace do direct mailingu i e-mailingu veškerá autorská práva k mapám jsou ošetřena /LOCR/ generování údajů v mapách probíhá z mapových podkladů NAVTEQ
7
INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Jak se tyto výhody projeví? zvýšením pozornosti adresátů zvýšením responze zvýšením prodejů a zisků
8
INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Dostupné druhy poziční mapy různé druhy map aplikace ikony nebo loga
9
INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Dostupné druhy trasovací mapy vytvoření jedné nebo více tras start a cíl mohou být s různými logy volba barvy trasy
10
INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Dostupné druhy trasovací mapy verze pro pěší i motoristy doplňkové informace k délce a dojezdovému času: „Jen pět minut pěšky z Vašeho domu…“ „Za 15 minut jste autem u nás.“
11
INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Dostupné druhy Náhledové mapy s detailem
12
INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Jak na přípravu v několika krocích? 1/ kompletní adresní údaje příjemců (provedeme homologaci adres před zpracováním) 2/ databáze adresních bodů zájmu 3/ pozici zpřesní doplňkové údaje v GPS nebo JTSK 4/ volba grafiky „špendlíku“ z dostupné nabídky nebo vytvoření individuální podoby s logem 5/ stanovení velikosti mapy v závislosti na prostoru v dopise / e- mailu
13
Pro koho jsou individualizované mapy nejvhodnější? banky a finanční instituce pojišťovny TELCO věrnostní programy zastoupení a showroomy automobilek obchodní řetězce servisní a sběrná střediska kamenné prodejny e-shopů INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY
14
Použití v praxi v personalizovaných dokumentech: Dopisy E-maily Inzeráty Poukazy Obálky časopisů
15
INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Aktualizace klientských údajů pozvánka k návštěvě pobočky pro doplnění a aktualizaci kontaktních údajů u starších účtů
16
INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Aktivace služby nabídka elektronické správy všech pojištění klienta prostřednictvím nové aplikace.
17
INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Vydavatel věrnostních karet LYONESS tip na nejbližší obchody se zvýhodněnou nabídkou držitelům karet
18
INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: TOYTOTA Švédsko pozvánka motoristům do nejbližšího showroomu automobilky
19
INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: T-MOBILE zvyšuje responzi mailingů integrací map s navigací do nejbližšího obchodu
20
INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Arvato Bertelsman a DHL naviguje zákazníky na nejbližší balíkovnu
21
INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Union Investment direct mailing naviguje klienty na konkrétní kontaktní osobu
22
INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Ringier Publishing trasovací mapa slouží k upoutání pozornosti na adresu nejbližšího dealera automobilky
23
Díky za pozornost a vzpomeňte si že někdy stačí: „Jen 5 minut pěšky z Vašeho domova…“ Drahomír Viktorin 5P Agency, spol. s r.o. e-mail: viktorin@5pagency.cz www.5pagency.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.