Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMarcel Doležal
1
www.acomware.cz ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 Tel.: 737 289 119 info@acomware.cz www.acomware.cz facebook.com/acomware twitter.com/acomware Vstup retailové značky Pepe Jeans na internet případová studie
2
Představení KLAR Fashion s.r.o. Situace Provoz 2 kamenných prodejen v Praze Více než 3/4 obratu tvoří zákazníci z Prahy Internet začíná ovlivňovat nákupní chování zákazníka Strategie Hledání dalších obchodních kanálů Rozšiřování obchodní sítě na mimopražské zákazníky Podpora brandu Pepe- Jeans na internetu Řešení Spuštění internetového obchodu Pepe-jeans- store.cz
3
Cíle internetového obchodu a návrh řešení Cíl Dosažení srovnatelného obratu s kamennými prodejnami Návrh Důsledné propojení online-offline Podpora značky Pepe Jeans v online prostředí Podpora opakovaných nákupů – retence zákazníka Realizace Bourání bariér Doprava zdarma Osobní odběry na prodejně Sběr kontaktů na prodejně Display kampaně PPC kampaně PR články na tematických webech Cílení na stávající zákazníky Remarketingové kampaně Emailingové kampaně
4
Námi navržená strategie Primární záměr: podpora brandu Pepe Jeans P ropagace konkurenčních výhod Zvýšení hledanosti Navrhujeme důsledné propojení offline a online prodeje 15. – 17. 4. 20144
5
Bouráme bariéry při nakupování online Doprava zdarma ČR/Slovensko Rychlá výměna zboží Vrácení peněz do 24 hodin Sběr emailových kontaktů na prodejně Osobní odběry – seznam velikostí k dispozici na webu 15. – 17. 4. 20145
6
Mediální kampaně Display kampaň Super.cz, PR články na Super.cz, Modnipeklo.cz Brandové kampaně ve vyhledávačích (PPC kampaně) Remarketingové kampaně v obsahové síti GDN Sociální sítě 15. – 17. 4. 20146
7
Využití cílení v display kampaní v síti Google Display Network Pro zvýšení účinnost bannerové kampaně v obsahové síti jsme využili cílení podle zájmů uživatelů: Cílení na lidi se zájmem o módu Cílení na lidi se zájmem o Auto-moto Nadšenci do luxusních vozů
8
Ukázka display kampaně 15. – 17. 4. 20148
9
Využití unique selling preposition v online marketingu Výkonnostního PPC kampaně ve vyhledávači Google: inzeráty jsou rozšířeny o adresu kamenné prodejny podpora konkurenční výhody Doprava zdarma podpora důvěryhodnosti – První autorizovaný eshop přímý kontakt do obchodu
10
Dosažené výsledky v roce 2013 Základní cíl splněn do 12 měsíců Internetový obchod dosahuje obraty srovnatelné s prodejnami Obratové cíle + 120% (nárůst o 7mil Kč) Meziroční nárůst v tržbách Obratové cíle + 120% (nárůst o 7mil Kč) Meziroční nárůst v tržbách Propojení on-line a offline 20% Návštěvníků eshopu přichází do prodejny Rozšíření působnosti obchodu 70% Zákazníků eshopu pochází z mimopražského regionu
11
Děkuji za pozornost Novinky z online businessu najdete: twitter.com/acomware linkedin.com/company/acomware-s.r.o. 15. – 17. 4. 201411 Ondřej Klega E-commerce Consulting Leader Ondrej.klega@acomware.cz linkedin.com/in/ondraklega
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.