Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

INOVATIVNÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE VEŘEJNÉ SFÉŘE Martin Jirovský MBA 22.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "INOVATIVNÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE VEŘEJNÉ SFÉŘE Martin Jirovský MBA 22."— Transkript prezentace:

1 INOVATIVNÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE VEŘEJNÉ SFÉŘE Martin Jirovský MBA 22

2 Cíl práce - vyšší efektivita oslovení veřejnosti samosprávou Inspirativní zdroj současnosti „Deset smrtelných hříchů v marketingu“ (Kotler, 2005, str. 20-21) Diplomovou prací je navrženo - několik zásadúčinné, inovativní, marketingové komunikace pro oblast místní samosprávy a) b)

3 Slabé stránky komunikace v samosprávě - chybí vize, cíle, účel - jednorázové akce s vysokými rozpočty a dlouhá období „klidu“ - absence spolupráce s agenturou (marketingovou/ reklamní/ mediální) - neaplikují se projektové a procesní řízení - obsáhlé textové statě Šance pro INOVATIVNÍ formu komunikace - definice komunikační vize - nastavení projektového a procesního řízení - určení zodpovědných lidí po celou dobu realizace - pevně daný rámec sdělení, provázaný s formou - průběžná komunikace s agenturou

4 Jak INOVOVAT v oblasti komunikace - nahrazovat - kombinovat - odstraňovat - měnit pořadí - pro trh - pro produkt (Kotler, 2005) Přínosy aplikovaných technik - naplnila se oznamovací povinnost - sdělila se vize - představil se rámec produktu - zdůvodnilo se, proč se to dělá TeoriePraxe

5 Důležité poznatky - představování projektů samosprávy prakticky absentují - samosprávy nechtějí navyšovat zdroje na marketingovou komunikaci - je možné poskytnout podporu prostřednictvím technik inovativní marketingové komunikace - inovativní přístupy komunikace se obtížně potvrzují (např. výzkumem) Rovina odborná Rovina zkušenosti - jistota dosáhnutí vytčeného cíle a jasný klíč rozhodování voliče neexistují

6 Přínos práce Veřejné mínění o samosprávě je významně ovlivněno přístupem k marketingové komunikaci. Pro změnu přístupu v marketingové komunikaci lze použít tradiční techniky. Tradiční techniky lze pojmout inovativně. Tyto inovace lze aplikovat v praxi a postupy standardizovat. Ve finále je možné nastavit vyšší úroveň vzájemné komunikace.

7 Děkuji Vám za pozornost, Martin Jirovský


Stáhnout ppt "INOVATIVNÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE VEŘEJNÉ SFÉŘE Martin Jirovský MBA 22."

Podobné prezentace


Reklamy Google