Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Řemenový dopravník Prezentace pro Den strojařů
David Petrovič
2
Řemenový dopravník a jeho varianty
Dopravníky, specifikace Jednotlivé části, jejich význam a použití Výrobní varianty a typy – popis, foto Výkresová a modelová dokumentace Instruktážní video funkce pásu a funkce senzorů David Petrovič
3
Řemenový dopravník Specifikace a využití dopravníků :
Zde prezentovaný dopravník je výrobkem firmy Blanco CS a je vyráběn v mnoha odlišných variantách. Možnosti výběru jsou jak délkové a směrové: od 3m standardně po 12m (délkově neomezeno) přímé či zatáčky (45°, 90°, 180°) Tak i druhové: standardní dopravník chlazený dopravník řemenový či pásový
4
Hlavní části řemenového dopravníku
Řemenový dopravník Hlavní části řemenového dopravníku Horní plechový kryt Řemeny Ochranná lišta Nohy – podstavec Koncový senzor On/Off tlačítka Rozvaděč
5
Hlavní části řemenového dopravníku
Řemenový dopravník Hlavní části řemenového dopravníku Nouzové vypínač Podpěrná rolka Zásuvky Napínací stanice Motor
6
Hlavní části řemenového dopravníku
Řemenový dopravník Hlavní části řemenového dopravníku Plechový kryt Hlavní díl sestavy. Tvoří tělo celého dopravníku, veškeré komponenty jsou k němu připojeny. Materiál – nerezový plech T1,5mm – Vypáleno na laseru, následně ohýbáno a svařováno.
7
Hlavní části řemenového dopravníku
Řemenový dopravník Hlavní části řemenového dopravníku Rozváděcí skříň Centrum elektrotechnického vybavení dopravníku. -„mozek“ pásu- Řídí veškeré procesy, přes motor, senzory, u chlazených pásů i teplotu. Často používaná řídící jednotka Siemens. (roste však cena) Ke každé zásuvce vlastní jističe.
8
Hlavní části řemenového dopravníku
Řemenový dopravník Hlavní části řemenového dopravníku Napínací stanice Slouží k dopnutí řemenu. Skládá se ze tří rolek, přičemž prostřední má napínací šroub.
9
Hlavní části řemenového dopravníku
Řemenový dopravník Hlavní části řemenového dopravníku Motor a vodící rolka řemenů Slouží k vedení řemenů. Skládá se z : 1x hřídel ø25mm 2x řemenice PUR 2x ložisko ASAHI FA205 4x poj. kroužek Ložisko je uloženo v litinovém pouzdru a umožňuje drobné naklápění.
10
Hlavní části řemenového dopravníku
Řemenový dopravník Hlavní části řemenového dopravníku Motor a vodící rolka řemenů Bezúdržbový motor Interroll. Výkon 0,16kW, tepelná pojistka na 108°C. Regulace rychlosti 2,5 – 12 m/min.
11
Pohon řemenového dopravníku
Řemenový dopravník Pohon řemenového dopravníku Dopravník je poháněn bezúdržbovým motorem Interroll o výkonu 0,16 kW. Obsahuje tepelnou pojistku nastavenou na 108°C. Převodovka i ovládací elektronika je uložena v bubnu motoru a vše je v olejové lázni. Dopravníky se spojují po 2 až 3m modulech, tudíž je konečná délka neomezena. Motor je nutno umístit co 9m délky dopravníku, kvůli zaručenému výkonu. Maximální zatížení řemenu je cca 15kg/1m.
12
Uložení rolky či motoru v dopravníku
Řemenový dopravník Uložení rolky či motoru v dopravníku 1x vzpěra 2x hlavní držák Vzpěra je důležitou součástí pro vymezení vzdálenosti držáků rolky.
13
Výroba jednotlivých dílů dopravníku
Řemenový dopravník Výroba jednotlivých dílů dopravníku Technologie a použité materiály Technologie výroby: Většina dílů je vyrobeno z nerezového plechu rozdílných tloušťek. Hlavní operací teda bývá ohýbaní a svařování. Nerezové plechy se svařují za pomocí metody WIG (wolfram-inert-gas). Jako přídavný materiál se používá wolframová elektroda a inertní plyn je argon. Jako hlavní spojovací komponenty se používají nýtovací matice a nastřelovací šrouby.
14
Řemenový dopravník
15
Řemenový dopravník
16
Řemenový dopravník
17
Řemenový dopravník
18
Pro projekt Den strojařů v roce 2010 vypracoval
Řemenový dopravník Poděkování na závěr Čerpáno především z dokumentace firmy Blanco CS, která je majitelem veškerých práv pro tento typ a provedení dopravníkového pásu včetně jeho úprav a návrhů. Pro projekt Den strojařů v roce 2010 vypracoval David Petrovič Děkuji za pozornost Ostrava 2010
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.