Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Reagují fakulty připravující učitele na vznik RVP? Jana Coufalová
2
Úkoly pedagogických fakult Seznámení učitelů fakult s RVP Zpracování nových studijních oborů a jejich předložení k akreditaci Obsahová inovace stávajících studijních plánů Změny v pojetí jednotlivých předmětů Celoživotní vzdělávání Tvorba učebnic a dalších materiálů
3
a)Seznámení učitelů fakult s RVP tvořit školní vzdělávací program, učit v souladu s RVP a podle ŠVP. Učit budoucí učitele
4
b)Zpracování nových studijních oborů a jejich předložení k akreditaci Odpovídá struktura studijních oborů založená na dvouoborovém vzdělávání učitelů potřebám praxe? ?
5
c )Obsahová inovace stávajících studijních plánů Rozšířit spolupráci mezi odbornými katedrami a katedrami pedagogiky a psychologie při výuce odborných didaktik. Umožnit studentům zažít již během studia „na vlastní kůži“ zrušení hranic mezi jednotlivými předměty, rozšířit vzájemnou spolupráci odborných kateder. Úkol: Těsněji propojit předmětové didaktiky s pedagogickými a psychologickými disciplínami.
6
d)Změny v pojetí jednotlivých předmětů Vysokoškolské studium je často poslední možností, jak „přetvořit“ učitele a jeho prostřednictvím změnit vzdělávání na základních a středních školách.
7
e)Celoživotní vzdělávání vlastní realizace dalšího vzdělávání učitelů evaluace dalšího vzdělávání
8
f)Tvorba učebnic a dalších materiálů Vznik týmů sestavených z učitelů základních a středních škol, z vysokoškolských učitelů i dalších odborných pracovníků.
9
Úspěšnost rámcových vzdělávacích programů bude záviset na učitelích.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.