Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Spolupráce KS Program a WBI Systems v oblasti personalistiky
KS WorkSession 2011 Spolupráce KS Program a WBI Systems v oblasti personalistiky Vlastimi Hebelka Senior Account Manager
2
Agenda Stručné představení WBI Typické problémy
Integrační platforma SharePoint Představení spolupráce KS-P. a WBI Pracovní postupy v personalistice Další možnosti rozvoje Kurzy a školení
3
Představení WBI stručně …
WBI (Česká republika) Vstup na trh na konci roku 2009 Aktuálně 41 „seniorních“ zaměstnanců, 4 lokality WBI (Slovensko) Založení v roce 1996 Aktuálně 68 zaměstnanců Stavíme na: Inovativnosti a komplexnosti Zkušeném TÝMU Firemní kultuře Dlouhodobé spokojenosti zákazníků
4
Představení společnosti
Specializace na Microsoft technologie a řešení Microsoft Gold Certified Partner Člen celosvětového prestižního klubu partnerů Microsoft President’s Club Od roku 2004 každoroční vítěz soutěže Microsoft Awards o nejlepší realizované řešení
5
Kompetence Microsoft Business Intelligence
Customer Relationship Management Enterprise Resource Planning Learning Midmarket Solution Provider Portals and Collaboration Small Business Specialist Community Software Asset Management Volume Licensing Data Platform Server Platform Content Management Identity and Security
6
Typické problémy Zaměstnanec Manažer Externí obchodník
Schvalovací procesy jsou manuální, neprůhledné a obtížně auditovatelné Nevidím konsolidovaný report o stavu společnosti Zaměstnanci využívají firemní data neefektivně Investujeme do projektů s nízkou návratností Mám obavy z úniku informací Informace musím zjišťovat z různých systémů, musím s nimi umět pracovat a pamatovat si hesla Informace obtížně hledám a vytvářím některé dokumenty vícekrát Nemám aktuální přehled o mých výkonech Informace dostávám živelně od různých lidí. Často přijdou opravy informací. Nevím co je aktuální a tedy nevím co mohu slíbit Ručně si musím hlídat svou výkonnost
7
Business Intelligence
Řešení Integrační scénář Správa dokumentů Business Intelligence Vyhledávání Extranet Projektové řízení Řešení
8
Business Intelligence
Integrace systémů Integrační scénář Správa dokumentů Business Intelligence Vyhledávání Extranet Projektové řízení
9
Typické problémy Náročná správa aplikací a přístupů k nim
Správa velkého množství aplikací Správa uživatelů a přístupů Procesy jsou omezeny aplikací Málo efektivní zaměstnanci Různá uživatelská rozhraní - zaškolování uživatelů Slabé využití stávajících informací Plýtvání časem Časově náročná konsolidace informací z různých systémů Časová a personální zátěž při změně reportů
10
Jedno rozhraní pro různé systémy
Různé ovládání Různé login/hesla Účetni systém Business Application CRM ERP Jedno místo s daty z různých aplikací Jedno uživatelské rozhraní Žádné logování Business Application
11
Nové aplikace už jenom v SharePointu
Účetní systém Business Application CRM ERP Schvalování kontraktů Reporting, Evidence majetku, atd. NOVÉ APLIKACE Nové aplikace mohou být přidány do již zaplacené platformy. Konec proprietárních řešení. NOVÁ Reporting, Ev. majetku Data z CRM systému Data z účetního systému Data z ERP systému Business Application NOVÁ Schvalování kontraktů
12
Oblasti pro výpočet ROI
Správa Úspora za správu velkého množství aplikací Školení Úspora peněz a času za školení uživatelů Méně ztracených zakázek Snížení chybovosti - méně ztracených zakázek
13
Personální portál v prostředí SharePoint
Integrační rozhraní na vrstvě .NET Windows Communication Foundation
14
Personální portál v prostředí SharePoint
15
Další info - personální agenda v SharePoitnu
Zobrazení požadovaných informací konkrétnímu zaměstnanci
16
Správa pracovních postupů
WBI Workflow Manager 2010 je unikátním řešením společnosti WBI, který obohacuje standardní SharePoint workflow o možnost dynamického uživatelského definování firemních procesů
17
Výhody Jednoduchý intuitivní nástroj
Tvorba workflow v grafickém prostředí – bez programování Přístup přímo ze SharePointu (webového prohlížeče) Definice pomocí sady aktivit (Úkoly, podmínky atp.) Integrace s MS Office
18
Příklad – podepsání pracovní smlouvy
19
Další vybrané procesy Schválení karty pracovního poměru
Automatické vygenerování dokumentů jako pracovní smlouva, mzdový výměr atp. Schválení těchto dokumentů Oběh dokumentů (podepsání na straně zaměstnance i zaměstnavatele, archivace atp.) Ukončení pracovního poměru Archivace
20
Další možnosti rozvoje v prostředí SP
Práce s obecným typem dokumentů tvorba, metadata, uložení, verzování, distribuce, archivace Elektronický oběh dokumentů Vytváření vlastních workflow – prac. postupů Řízená dokumentace Business Inteligence (BI, MIS) datové sklady, kostky, reporty Projektové řízení
21
Řešení WBI pro celou organizaci
22
http://learning.wbi.cz Školení, kurzy
Technologie nejen dodáváme ale také školíme ….
23
Děkujeme za pozornost WBI Systems
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.