Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

DIREKT MARKETING - ÚVOD - Marek Matějka. Struktura čtyř P.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "DIREKT MARKETING - ÚVOD - Marek Matějka. Struktura čtyř P."— Transkript prezentace:

1 DIREKT MARKETING - ÚVOD - Marek Matějka

2 Struktura čtyř P

3 P roduct→Customer Value (Hodnota z hlediska zákazníka). P rice→Cost to the Customer (Náklady pro zákazníka). P lace→Convenience (Pohodlí). P romotion→Communication (Komunikace).

4 Struktura čtyř P Koncepce čtyř S vyjadřuje také orientaci na zákazníka, ale klade důraz na jiné složky, a to: Segmentace zákazníků – identifikovat a získat cílovou skupinu zákazníků. Stanovení užitku – konkrétní užitek a výhody, které přinese náš produkt, a to s odlišením od konkurenčních výrobků. Spokojenost zákazníka – zákazník je ve středu všech aktivit podniku. Soustavnost péče – budování dlouhodobého vztahu podniku a zákazníka. Zdroj: HESKOVÁ, M. Marketingová komunikace součást marketingového mixu. 2001. s. 16

5 Prvky marketingového mixu ve vybraných oborech PPPP


Stáhnout ppt "DIREKT MARKETING - ÚVOD - Marek Matějka. Struktura čtyř P."

Podobné prezentace


Reklamy Google