Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

1ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Projekt MMR ČR „Školení a vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu“ CZ.04.1.03./4.2.00.1./0002.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "1ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Projekt MMR ČR „Školení a vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu“ CZ.04.1.03./4.2.00.1./0002."— Transkript prezentace:

1 1ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Projekt MMR ČR „Školení a vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu“ CZ.04.1.03./4.2.00.1./0002 Operační program Rozvoj lidských zdrojů (OP RLZ), Opatření 4.2., Specifické vzdělávání.

2 2ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Tento vzdělávací program je spolufinancován Evropským sociálním Fondem a státním rozpočtem České republiky.

3 3ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Příprava a řízení projektu: Zdeněk Kotulák, MBA ORE-institut, o.p.s. Olomouc

4 4ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Třídenní kurz – 6 modulů.

5 5ORE-institut, o.p.s. Lektorský tým: Ing. Luděk Beneš Ing. Pavel Kajml Mgr. Michal Kalman Mgr. Michaela Luňáčková Ing. Marie Stříbrná

6 ORE-institut, o.p.s. 6 Modul č. 3 Strategické řízení a plánování Lektor: Ing. Luděk Beneš

7 7ORE-institut, o.p.s. Strategická analýza Analýza odvětví (dle Portera) – 5 vlivů Konkurence mezi firmami Hrozba vstupu nových firem na trh Možnost použití náhradních výrobků Obchodní síla dodavatelů Obchodní síla kupujících (zákazníků)

8 8ORE-institut, o.p.s. Strategická analýza Analýza portfolia – matice portfolia podle Boston Consulting Group

9 9ORE-institut, o.p.s. Marketingová analýza Nejdůležitější otázky marketingu podle Kotlera (výběr) Jak daleko můžeme jít v individuálním uzpůsobování nabízených produktů podle přání každého zákazníka?

10 10ORE-institut, o.p.s. Marketingová analýza Nejdůležitější otázky marketingu podle Kotlera (výběr) Jaké jsou hlavní způsoby, jimiž můžeme přispět k růstu své firmy?

11 11ORE-institut, o.p.s. Marketingová analýza Nejdůležitější otázky marketingu podle Kotlera (výběr) Jak vybudujeme silnější obchodní značky?

12 12ORE-institut, o.p.s. Marketingová analýza Nejdůležitější otázky marketingu podle Kotlera (výběr) Jak snížíme náklady na získávání zákazníků?

13 13ORE-institut, o.p.s. Marketingová analýza Nejdůležitější otázky marketingu podle Kotlera (výběr) Jak si delší dobu udržíme loajalitu svých zákazníků?

14 14ORE-institut, o.p.s. Strategický výběr Techniky pro výběr a implementaci ( 20 / 80 Parettovo pravidlo) ProblémVýskytZtráta A136 630 B382 140 C71 050 D12590 E3340 F2190 G4108 H358 CH154 I210

15 15ORE-institut, o.p.s. Implementace strategie Techniky pro řešení podle Robsona, 1995)

16 16ORE-institut, o.p.s. Děkuji Vám za pozornost Ing. Luděk Beneš. Tento vzdělávací program je spolufinancován Evropským sociálním Fondem a státním rozpočtem České republiky.


Stáhnout ppt "1ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Projekt MMR ČR „Školení a vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu“ CZ.04.1.03./4.2.00.1./0002."

Podobné prezentace


Reklamy Google