Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLuboš Štěpánek
1
1ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Projekt MMR ČR „Školení a vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu“ CZ.04.1.03./4.2.00.1./0002 Operační program Rozvoj lidských zdrojů (OP RLZ), Opatření 4.2., Specifické vzdělávání.
2
2ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Tento vzdělávací program je spolufinancován Evropským sociálním Fondem a státním rozpočtem České republiky.
3
3ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Příprava a řízení projektu: Zdeněk Kotulák, MBA ORE-institut, o.p.s. Olomouc
4
4ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Třídenní kurz – 6 modulů.
5
5ORE-institut, o.p.s. Lektorský tým: Ing. Luděk Beneš Ing. Pavel Kajml Mgr. Michal Kalman Mgr. Michaela Luňáčková Ing. Marie Stříbrná
6
ORE-institut, o.p.s. 6 Modul č. 3 Strategické řízení a plánování Lektor: Ing. Luděk Beneš
7
7ORE-institut, o.p.s. Strategická analýza Analýza odvětví (dle Portera) – 5 vlivů Konkurence mezi firmami Hrozba vstupu nových firem na trh Možnost použití náhradních výrobků Obchodní síla dodavatelů Obchodní síla kupujících (zákazníků)
8
8ORE-institut, o.p.s. Strategická analýza Analýza portfolia – matice portfolia podle Boston Consulting Group
9
9ORE-institut, o.p.s. Marketingová analýza Nejdůležitější otázky marketingu podle Kotlera (výběr) Jak daleko můžeme jít v individuálním uzpůsobování nabízených produktů podle přání každého zákazníka?
10
10ORE-institut, o.p.s. Marketingová analýza Nejdůležitější otázky marketingu podle Kotlera (výběr) Jaké jsou hlavní způsoby, jimiž můžeme přispět k růstu své firmy?
11
11ORE-institut, o.p.s. Marketingová analýza Nejdůležitější otázky marketingu podle Kotlera (výběr) Jak vybudujeme silnější obchodní značky?
12
12ORE-institut, o.p.s. Marketingová analýza Nejdůležitější otázky marketingu podle Kotlera (výběr) Jak snížíme náklady na získávání zákazníků?
13
13ORE-institut, o.p.s. Marketingová analýza Nejdůležitější otázky marketingu podle Kotlera (výběr) Jak si delší dobu udržíme loajalitu svých zákazníků?
14
14ORE-institut, o.p.s. Strategický výběr Techniky pro výběr a implementaci ( 20 / 80 Parettovo pravidlo) ProblémVýskytZtráta A136 630 B382 140 C71 050 D12590 E3340 F2190 G4108 H358 CH154 I210
15
15ORE-institut, o.p.s. Implementace strategie Techniky pro řešení podle Robsona, 1995)
16
16ORE-institut, o.p.s. Děkuji Vám za pozornost Ing. Luděk Beneš. Tento vzdělávací program je spolufinancován Evropským sociálním Fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.