Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jaromír Šlesinger, HEWLETT-PACKARD s.r.o.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jaromír Šlesinger, HEWLETT-PACKARD s.r.o."— Transkript prezentace:

1 Jaromír Šlesinger, HEWLETT-PACKARD s.r.o.
ISHN Informační Systém Hmotné Nouze Jaromír Šlesinger, HEWLETT-PACKARD s.r.o.

2 Centrum IS Hmotné nouze a Sociálních Služeb
Agenda Centrum IS Hmotné nouze a Sociálních Služeb komunikační model dekompozice vysoká dostupnost Podpora uživatelů IS Hmotné nouze a Sociálních služeb Help Desk WAN MPSV podpora při zahájení provozu IS HN a SS kontaktní informace

3 Komunikační model informačního systému hmotné nouze

4 Dekompozice informačního systému hmotné nouze

5 Vícevrstvá architektura

6 Vysoká dostupnost centrálního řešení – zjednodušeno
Blade (AMD) RedHat Integrity (Itanium) HP-UX XP12000 Ministerstvo práce a sociálních věcí, Na Poříčním právu 1, Praha 2 tel: ,

7 Pilot – fyzické uspořádání
Návrh Realizace

8 Stávající podpora uživatelů centrálních IS MPSV
Všechny požadavky na centrálně organizovanou podporu jsou evidovány Průběh řešení požadavků a incidentů je sledován a je monitorováno dodržování servisních smluv (SLA) Databáze opakujících se požadavků a známých řešení Evidence a automatizace je realizována systémem CA Unicenter Service Desk Systém je přímo propojen se zákaznickými systémy hlavních dodavatelů (Anect, Dell, Unitec, OKsystem)

9 Stávající podpora uživatelů centrálních IS MPSV – Help Desk WAN MPSV
Uživatel kontaktuje informatika na příslušném ÚP Informatik řeší požadavek V případě potřeby centrální podpory zadá požadavek do Help Desku V případě potřeby operativní podpory APV volá přímo HotLine SW dodavatele – dodavatel zaznamená požadavek a řešení do Help Desku

10 Evidence servisních požadavků v Help Desku WAN MPSV

11 Podpora uživatelů IS HN při zahájení provozu
Uživatel kontaktuje oprávněného pracovníka Oprávněný pracovník kontaktuje příslušného DP nebo alternativně HelpLine WAN DP zadá požadavek do Help Desku V případě potřeby operativní podpory APV volá přímo HotLine SW dodavatele – dodavatel zaznamená požadavek a řešení do Help Desku

12 Na webových stránkách MPSV
Kontakty pro podporu Na webových stránkách MPSV seznam Detašovaných pracovišť MPSV, HelpLine WAN a kontakty na ně příslušnost jednotlivých Orgánů pomoci v HN k Detašovaným pracovištím MPSV informace o odstávkách, výpadcích, údržbě Přístup do Help Desku WAN MPSV – pouze pro čtení: dočasně do vybavení čipovými kartami: adresa: uživatelský účet: oprávněného pracovníka heslo: výchozí nutno změnit po vybavení čipovými kartami – standardní přístup školení – součást školení oprávněných pracovníků (informatiků) v listopadu 2006

13 Děkuji za pozornost. Dotazy?


Stáhnout ppt "Jaromír Šlesinger, HEWLETT-PACKARD s.r.o."

Podobné prezentace


Reklamy Google