Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilDominik Havel
1
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) K čemu je webové Obchodní centrum MU Propagace a prodej vzdělávacích akcí Bezhotovostní platby za libovolné služby pro skupiny studentů či jiných klientů V budoucnu: platby za zboží (skripta, propagační materiály, …) kontakt: machova@fi.muni.czmachova@fi.muni.cz Lenka Machová
2
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Institucionální cíle OC Usnadnit platební styk a administrativu Jedno jednotné místo – zkušenost „vyřeší to Obchodní centrum“, tj. rozvíjet „drobný byznys“ Podporovat nové formy vzdělávání (placená účast na běžném studiu, krátkodobé kurzy, e-learningové kurzy) Tj. pomáhat ak. veřejnosti s drobným „byznysem“ (zkušenost „vyřeší s Navyknout akademickou veřejnost „evidovat lidi“ (rozšiřování db lidí, nabídky dalších aktivit, …) Propagovat MU jako moderní instituci Prodej zboží – možnosti slev a výhod – spolupráce s partnery – např. pro absolventy, uchazeče…
3
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Příklady placených vzdělávacích akcí CŽV v akred. stud. programech – ročník, předměty Mimořádné studium jednotlivých předmětů Konference, přednáška, seminář, akce otevřená pro veřejnost Přípravný kurz k přijímačkám, delší neakredit. kurz čehokoliv Akreditované kurzy – jednosemestrální, vícesemestrální Akce v rámci studijních programů: výcvikové kurzy, exkurze, … Jazyková škola … ? Jaké vzdělávací aktivity provozujete vy ?
4
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Příklady dalších placených služeb Revalidační přelepky na ISIC Vstupenky na ples Administrativní poplatky v CŽV – 3. zkušební termín, opožděná registrace, výpis absolvovaných předmětů, … Přístup k placeným studijním materiálům E-learningové placené kurzy Platba za rigorózní řízení Platba za externí habilitační řízení
5
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Struktura Obchodního centra Nabídky – „regály“ různých produktů v OC Nákupní košík a platba Kdo smí nakoupit: kdokoliv, studenti, studenti kurzu, zaměstnanci … Upřesnění objednávky: např. rodné číslo, kód předmětu, adresa zaměstnavatele, … dle povahy produktu Identita kupce: z e-přihlášky, z IS, ze světa (vyplní údaje, získá heslo) Platba: převodem, kartou, vystavení faktury Vazba na ekon. IS … individuální variabilní symbol objednávky Vazba na IS – výběry, sestavy, řízení přístupu (např. registrace kurzů)
6
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Struktura Obchodního centra Kdo smí nakoupit: kdokoliv, studenti, studenti kurzu, zaměstnanci… Nabídky produktů převodem kartou vystaveni faktury převodem kartou vystaveni faktury výběry, sestavy, řízení přístupu (např. registrace kurzů) individuální variabilní symbol objednávky
7
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Moderní návaznosti „zdarma“ (v IS) doporučujeme platící klienty následně zavést jako osoby do IS Klient získá e-mail v IS, přístup do běžných agend IS Je zapsán v zakoupených kurzech (jako účastník CŽV) Katalog kurzů, Záznamník učitele kurzu vystavení materiálů kontakt na učitele diskuse se spolužáky Výběry klientů/studentů dle různých kritérií Pohodlné oslovení klientů s dalšími relevantními nabídkami
8
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Ukázky nástrojů pro účastníky vzdělávání Účastník lib. akce může být zaveden do IS jako účastník CŽV, mít přístup k materiálům kurzu/akce, komunikovat s učitelem a spoluúčastníky ap.
9
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Vhodná a nevhodná použití OC indicie pro a proti použití obch. centra v konkrétním případě ANO: akce/kurz zahrnuje více setkání – je výhodné účastníky mít v IS (komunikace e-mailem o změnách, vystavení materiálů, …) ANO: je zájem účastníkům v budoucnu nabízet další aktivity ANO: platí se větší částky – pohodlný bezhotovostní převod ANO: účastníků je velký počet – zjednodušení administrativy NE: každý platí jinou částku (např. poplatky za běžné studium) NE: prodej fyzického zboží (knihy, oděvy, pomůcky) Dosud nelze z účetních důvodů, možná v budoucnu – využili byste? NE: lze těžko zajistit údaje o účastnících, vyučující např. školí pro jinou firmu, organizaci…
10
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Jak Obchodní centrum MU použít: banner na vaší webové stránce Řešení vhodné pro akce/konference/kurzy, které mají své webové stránky Banner pro nákup v OC
11
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Jak Obchodní centrum použít: propagace produktu přímo na stránkách OC Kurzy evidovat v Katalogu kurzů v IS, další produkty přímo v agendě OC O prodávaných např. kurzech můžete do OC vyplnit podrobné informace a produkty seskupovat do tematických regálů.
12
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Aktuálně – co je třeba uvážit Mimořádné studium Kapacitně a prerekvizitami neomezené např. úvodní předměty Pro zájemce o obor z řad veřejnosti Cena za předmět např. dle kreditové hodnoty Konference, vědecké semináře pro veřejnost, kurzy (přípravné, zájmové, …) Akce má webstránky, kde bude banner „Chci zaplatit“ v OC Akce nemá webstránky, informace primárně vyplníme do OC „Regál“ – jak uspořádat nabídky fakulty, pracoviště, … V OC je libovolný počet „regálů“ optimalizovaných pro různé zájemce; propaguje se konkrétní adresa např. is.muni.cz/oc/med/prijimacky
13
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Kampaň „Zkuste si studium na MU“ Mimořádné studium Kapacitně a prerekvizitami neomezené přednášky Výhody Neotřelá forma studia, možnost promotion MU Pro lidi s intelektuálními zájmy různých oborů… Start všech předmětů 17.9. – načasování kampaně Nevýhody Skluz ve sběru nabídky (donutit fakulty dodat předměty) Nejasná pravidla v rámci MU Alternativa Počkat do prosince – jarní semestr – ale nejsou úvodní kurzy Postavit kampaň na něčem jiném – problém – malá nabídka
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.