Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

JSME JEDINÁ ENERGETICKÁ FIRMA V ČESKÉ REPUBLICE, KTERÁ PROVOZUJE ZÁKAZNICKOU LINKU 24 HODIN DENNĚ, 7 DNÍ V TÝDNU průměrná čekací doba na přihlášení operátora.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "JSME JEDINÁ ENERGETICKÁ FIRMA V ČESKÉ REPUBLICE, KTERÁ PROVOZUJE ZÁKAZNICKOU LINKU 24 HODIN DENNĚ, 7 DNÍ V TÝDNU průměrná čekací doba na přihlášení operátora."— Transkript prezentace:

0 SLUŽBA E-FAKTURA PARTNERSTVÍ SKUPINY ČEZ A ČESKÉ SPOŘITELNY
Praha, Hotel Palace

1 JSME JEDINÁ ENERGETICKÁ FIRMA V ČESKÉ REPUBLICE, KTERÁ PROVOZUJE ZÁKAZNICKOU LINKU 24 HODIN DENNĚ, 7 DNÍ V TÝDNU průměrná čekací doba na přihlášení operátora je 12 vteřin 83 % hovorů je odbaveno do 20 vteřin Spokojenost zákazníka se službami Zákaznické linky měřeno indexem TRI*M světový průměr TRI*M pro utility 63

2 PRG-ZPD P1C SLUŽBU VIRTUÁLNÍ OBCHODNÍ KANCELÁŘE VYUŽÍVÁ 100 000 ZÁKAZNÍKŮ SKUPINY ČEZ snadná registrace přehledný výpis faktur přehled o všech odběrných místech on-line řešení požadavků vysoká úroveň zabezpečení okamžitá změna zákaznických údajů elektronická fakturace perfektní přehled o řešení požadavků energetické poradenství

3 SKUPINA ČEZ BUDUJE PARTNERSTVÍ S JINÝMI SPOLEČNOSTMI, ABY JEŠTĚ VÍCE ZKVALITNILA SLUŽBY SVÝM ZÁKAZNÍKŮM měsíčně obsloužíme ve společných Zákaznických centrech více zákazníků společná Zákaznická centra Skupiny ČEZ a RWE Karlovy Vary Liberec Hradec Králové Ostrava Olomouc Pardubice Plzeň záležitosti ohledně elektřiny a plynu vyřídíte pohodlně na jednom místě

4 PRG-ZPD P1C NABÍZÍME ZÁKAZNÍKŮM NOVÉ A INOVATIVNÍ SLUŽBY PLATBY PŘES TERMINÁLY SAZKY snadná dostupnost terminálů sazky bez zbytečných poplatků za složenku – platba přes terminál Sazky je levnější nevyplňují se žádné složenky ani formuláře stačí mít platební doklad či fakturu označenou logem Sazky s čárovým kódem a předat obsluze terminálu hotovost k zaplacení čárový kód obsahuje veškeré údaje o platbě

5 NABÍZÍME ZÁKAZNÍKŮM NOVÉ A INOVATIVNÍ SLUŽBY ELEKTRONICKÁ FAKTURA V PDF
úsporu času a prostoru dostupnost jednoduchost pohodlí a komfort interaktivnost bezpečnost aktuálnost informací

6 SKUPINY ČEZ JE PARTNEREM A PRVNÍM KLIENTEM SLUŽBY @FAKTURA 24 ČESKÉ SPOŘITELNY
@FAKTURA 24 je navržena pro firemní zákazníky, kteří mají více odběrných míst a chtějí urychlit a zjednodušit proces fakturace a to v elektronické podobě přímým propojením ERP systémů 2007 – zahájení 2008 – Veolia Voda Česká republika – první klient 24 výhody pro zákazníky zrychlení doručení vystavených faktur a jejich zpracování zjednodušení a zpřehlednění procesu zpracování faktur úspora času i nákladů spojených s fakturací snížení rizika vzniku chyb při zpracování faktur není potřeba ručně třídit faktury odpadá skenování faktur v papírové podobě snížení pracovního zatížení interních lidských zdrojů zvýšení kvality zpracování faktur možnost volby komunikačního kanálu "Zasílání faktur v elektronické podobě jsme si stanovili jako jednu z podmínek výběrového řízení, protože vnímáme jasnou výhodu tohoto způsobu komunikace. Když nám byla představena Českou spořitelnou a Skupinou ČEZ nová 24, rozšířili se naše možnosti nejen pro přenos fakturačních, ale i technických dat, která dále automaticky zpracováváme v našich systémech. Právě to pro nás bylo jasným důvodem stát prvním uživatelem 24." říká Ing. Jiří Koranda, energetik společnosti Severočeské vodovody a kanalizace, a.s., Teplice ze skupiny Veolia.

7 E-FAKTURA SLUŽBA PRO B2C ZÁKAZNÍKY
Česká spořitelna 2 Kč Česká pošta 22 Kč Výhoda e-faktury pro zákazníka moderní služba nabízená Skupinou ČEZ a Českou spořitelnou nejpohodlnější řešení doručení a úhrady faktur za elektřinu e-fakturu obdržíte přímo do svého internetového bankovnictví SERVIS 24 a jedním kliknutím uhradíte snadná archivace, zabezpečení elektronickým podpisem obdobná služba je nejrozšířenější ve Skandinávii, Belgii a Švýcarsku, kde má velký růstový potenciál (cca 10-12% měsíčně*) * zdroj: Nordea a Swedbank

8 NEJPOHODLNĚJŠÍ ŘEŠENÍ DORUČENÍ A ÚHRADY FAKTUR
e-faktura má všech pět P! Praktická e-faktura šetří čas a peníze aktivace i přijetí e-faktury je zdarma zbaví zákazníky nepohodlných šanonů s tištěnými fakturami Pohodlná e-faktur lze zaplatit jedním kliknutím v počítači příkaz k úhradě se vygeneruje automaticky, stačí ho jen autorizovat eliminuje chybovost při ručním zadávání údajů Přehledná e-faktura dorazí vždy přímo do internetového bankovnictví na došlou e-fakturu upozorní SMS nebo u e-faktury lze archivovat v počítači ve formátu PDF a je tak kdykoliv zpětně k dispozici Pokroková e-faktura je nejmodernější způsob placení účtů za elektřinu e-faktura v PDF je zabezpečena elektronickým podpisem e-fakturu lze využít i při úhradách inkasem nebo prostřednictvím SIPO Přívětivá k přírodě odesíláním a přijímáním e-faktur v elektronické podobě se šetří lesy není nutno dopravovat zásilky s fakturami, ušetří se pohonné hmoty a sníží exhalace

9 UKÁZKA INZERCE

10 E-faktury v SERVIS 24 Internetbanking
PRG-ZPD P1C E-faktury v SERVIS 24 Internetbanking

11 Postavení ČS ČS pokrývá hlavní skupiny klientů
ČS je největší bankou na trhu podle počtu klientů 5,3 milionu klientů celé finanční skupiny ČS ČS pokrývá hlavní skupiny klientů Fyzické osoby Malé a střední podniky Města a obce Velké podniky ČS má vedoucí pozicí na trhu v oblasti internetového bankovnictví Téměř 900 tisíc klientů internetového bankovnictví Proud to be Erste

12 Vývoj internetového bankovnictví
Popularita internetového bankovnictví mezi klienty neustále roste. Proud to be Erste

13 Internetové bankovnictví ČS
E-faktury mohou přijímat všichni klienti ČS, kteří: Uzavřeli smlouvu na službu Servis 24 Aktivovali si internetové bankovnictví klientů Proud to be Erste

14 Nabídka ČS uživatelům Servis 24
ČS nabízí uživatelům internetového bankovnictví Servis 24: (domácnosti, drobní podnikatelé a malé firmy) Aktivovat e-faktury od různých výstavců faktur (první klient – ČEZ) Přijmout fakturu od daného výstavce v elektronické podobě zdarma Jednoduše zaplatit fakturu Uložit nebo tisknout grafický formát faktury Nastavit si oznámení o příchozí faktuře Proud to be Erste

15 Popis služby v Servis 24

16 Přehled výstavců e-faktur
Klient si vybere výstavce, od kterého si přeje přijímat e-faktury. Proud to be Erste

17 Nastavení služby e-faktury
Klient zadá zákaznické číslo, které má uvedeno na papírové faktuře. Proud to be Erste

18 Nastavení upozornění Na došlou fakturu je klient upozorněn em nebo sms Proud to be Erste

19 Přehled e-faktur Po kliknutí je zde klientovi k dispozici faktura nebo předpis splátky v grafické podobě Proud to be Erste

20 Zadání příkazu k úhradě e-faktur
Na základě fakturačních dat zaslaných výstavcem je klientovi připraven platební příkaz Proud to be Erste

21 PRG-ZPD P1C Proud to be Erste


Stáhnout ppt "JSME JEDINÁ ENERGETICKÁ FIRMA V ČESKÉ REPUBLICE, KTERÁ PROVOZUJE ZÁKAZNICKOU LINKU 24 HODIN DENNĚ, 7 DNÍ V TÝDNU průměrná čekací doba na přihlášení operátora."

Podobné prezentace


Reklamy Google