Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Elektronický obchod jako těžiště informací Elektronický obchod jako těžiště informací pro přeměnu strachu do akcí a rozvoje regionů pro přeměnu strachu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Elektronický obchod jako těžiště informací Elektronický obchod jako těžiště informací pro přeměnu strachu do akcí a rozvoje regionů pro přeměnu strachu."— Transkript prezentace:

1

2 Elektronický obchod jako těžiště informací Elektronický obchod jako těžiště informací pro přeměnu strachu do akcí a rozvoje regionů pro přeměnu strachu do akcí a rozvoje regionů

3 Akcelerace informacemi a brždění zobrazením sil zvýší kapacitu trhu –Strach (brzdí rozjezd podnikání i trhu) –Blok aktivity jednotlivce (lze odstranit přechodem od povědomí, zalíbení, důvěry, k rozhodnutí a akci školením a doprovodnými akcemi EO ) –Obchodní síla (snižuje poptávkovou schopnost) –Brždění aktivity jednotlivce předejít a prostor trhu zprůchodnit pro více různě silných subjektů pravidly uvolňování trhu EO –Výsledek: Celkový růst trhu z aktivit kohokoliv

4 Hledání a využívání těžiště informací Aktivity na úrovni jednotlivce Aktivity na úrovni trhu Školení Partneři Uživatelé Aktivity na úrovni jednotlivce Aktivity na úrovni trhu Školení Partneři Uživatelé

5 Podmíněnost aktivity jednotlivce Technické a informační zabezpečení Bezpečnost elektronického obchodování Objem zobrazených obchodů (Agroweb, reality) Aukce a vyrovnávání sily Počty zemědělců ovlivňují potravinovou bezpečnost Technické a informační zabezpečení Bezpečnost elektronického obchodování Objem zobrazených obchodů (Agroweb, reality) Aukce a vyrovnávání sily Počty zemědělců ovlivňují potravinovou bezpečnost Vzdělávací akce osnova: znalosti, pozice, dotazník, zadání projektu obhajoba: napojení projektu na elektronický obchod Vzdělávací akce osnova: znalosti, pozice, dotazník, zadání projektu obhajoba: napojení projektu na elektronický obchod

6 Aktivizace trhu elektronického obchodu Formy vyjednávání po Internetu e-nákupní centra, e- aukce, portály, e-vystavování virtuální komunity, e-služby důvěrného vyjednávání Formy vyjednávání po Internetu e-nákupní centra, e- aukce, portály, e-vystavování virtuální komunity, e-služby důvěrného vyjednávání Pozice partnerů s odlišným předmětem vyjednávání B to B, B to C Dovolání se práva a postih bankroty Potravinové bezpečnosti a mezi sektory S globálními firmami a politikami mocností Pozice partnerů s odlišným předmětem vyjednávání B to B, B to C Dovolání se práva a postih bankroty Potravinové bezpečnosti a mezi sektory S globálními firmami a politikami mocností

7 Podmínky aktivity jednotlivce Podmínka růstu trhu Ukazatele jakosti stabilizačního a růstového efektu Partneři (nevládní organizace a půjčovatelé) Uživatelé (farmáři, obchodníci, zpracovatelé) Podmínky aktivity jednotlivce Podmínka růstu trhu Ukazatele jakosti stabilizačního a růstového efektu Partneři (nevládní organizace a půjčovatelé) Uživatelé (farmáři, obchodníci, zpracovatelé) Přeměna strachu do akcí a rozvoje regionů

8 Růst trhu elektronického obchodu (EO) Vzdělávací aktivity dotazník ke zjištění vstupních znalostí a služeb osnova kurzu aplikace: výzkum, projekt, obhajoba, design EO Vzdělávací aktivity dotazník ke zjištění vstupních znalostí a služeb osnova kurzu aplikace: výzkum, projekt, obhajoba, design EO

9 Růst trhu elektronického obchodu (EO) Stabilizace vyjednáváním s partnery a uživateli projekce vnějších vlivů do cen práce ve skupině a důvěrné vyjednávání virtuální vyjednávání a růst systému EO přidáváním projektů jednotlivců a skupin Stabilizace vyjednáváním s partnery a uživateli projekce vnějších vlivů do cen práce ve skupině a důvěrné vyjednávání virtuální vyjednávání a růst systému EO přidáváním projektů jednotlivců a skupin Růst EO vyjednáváním s dodavateli služeb portálové služby aukční služby Růst EO vyjednáváním s dodavateli služeb portálové služby aukční služby

10 Růst trhu Propagace www - „Postup zavádění EO v ostatních státech Evropy VIP (SZDS, Mze, SFTR, PGRLF, Sapard, …) Pracovní sešit Plán a provázanost akcí školení EO Propagace www - „Postup zavádění EO v ostatních státech Evropy VIP (SZDS, Mze, SFTR, PGRLF, Sapard, …) Pracovní sešit Plán a provázanost akcí školení EO

11 Podmínky aktivity jednotlivce Podmínky růstu trhu Ukazatele jakosti, stabilizačního a růstového efektu Partneři (nevládní organizace a půjčovatelé) Uživatelé (farmáři, obchodníci, zpracovatelé) Podmínky aktivity jednotlivce Podmínky růstu trhu Ukazatele jakosti, stabilizačního a růstového efektu Partneři (nevládní organizace a půjčovatelé) Uživatelé (farmáři, obchodníci, zpracovatelé) Těžiště informací o elektronickém obchodu

12 Zapojení služeb Portálové a aukční služby spolehlivost bezpečnost výběr ze soutěžících dodavatelů Portálové a aukční služby spolehlivost bezpečnost výběr ze soutěžících dodavatelů

13 Podmínky aktivity jednotlivce Podmínky růstu trhu Ukazatele jakosti, stabilizačního a růstového efektu Partneři (nevládní organizace a půjčovatelé) Uživatelé (farmáři, obchodníci, zpracovatelé) Podmínky aktivity jednotlivce Podmínky růstu trhu Ukazatele jakosti, stabilizačního a růstového efektu Partneři (nevládní organizace a půjčovatelé) Uživatelé (farmáři, obchodníci, zpracovatelé) Těžiště informací o elektronickém obchodu

14 Dimenze prostředníci Strategičtí partneři NGO, půjčovatelé, vláda, EU výhody: zdroj informací na webu použití loga EO k podpoře obchodních jednání později tržby z reklamy na webu možnost zcelování partií pro velké zákazníky možnost zcelování informací pro služby Strategičtí partneři NGO, půjčovatelé, vláda, EU výhody: zdroj informací na webu použití loga EO k podpoře obchodních jednání později tržby z reklamy na webu možnost zcelování partií pro velké zákazníky možnost zcelování informací pro služby

15 Elektronický obchod: těžiště informací pro přeměnu strachu do akcí a rozvoje regionů Vnitřní aktivity Vnější aktivity Zapojení do ČSSI Partneři Členové CEO Vnitřní aktivity Vnější aktivity Zapojení do ČSSI Partneři Členové CEO

16 školení uživatelů Farmáři, obchodníci, zpracovatelé přínosy: přístup k informacím na webu EO a VIP možnost zapojení do projektové přípravy EO uvedení jména a tím i dokladu o: - individuální aktivitě - podpoře růstu trhu přínosy: přístup k informacím na webu EO a VIP možnost zapojení do projektové přípravy EO uvedení jména a tím i dokladu o: - individuální aktivitě - podpoře růstu trhu


Stáhnout ppt "Elektronický obchod jako těžiště informací Elektronický obchod jako těžiště informací pro přeměnu strachu do akcí a rozvoje regionů pro přeměnu strachu."

Podobné prezentace


Reklamy Google