Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMiloslav Vopička
1
Martin Adam Švadlenka
2
Úvod Téma Desková aplikace Zadání Vytvořit funkční deskovou aplikaci, která by dokázala spustit hru Lodě, podobnou těm které známe.
3
Teoretická část Použité technologie: C# C# je objektově orientovaný programovací jazyk vyvinutý firmou Microsoft. C# lze využít k tvorbě databázových programů, webových aplikací a stránek, apod... Cíl mého projektu je napodobit funkčnost aplikace s názvem Lodě, která by se dala hrát i pomocí Internetového prohlížeče.
4
Aplikace bude poskytovat tuto funkcionalitu: Střelba do vyznačených polí. Potopení lodi. Odlišně zbarvená pole, podle zásahu. Novou hru(restart). Stručnou nápovědu ke hře. Nepřítel si sám generuje pole střelby.
5
Základní hrací pole Start hry -> Hra -> Nová hra
6
Ukázka kódu V tomto kódu můžete vidět přebarvení polí. Buďto po zásahu lodi nebo po střelbě mimo.
7
Ukázka kódu Tento kód nám zobrazuje výhru nebo prohru.
8
Pracovní postup Informace o hře Návrh přibližného postupu Vytvoření předběžného vzhledu Začínání s psaním kódu Postupně vylaďování vzhledu Přebarvování polí Přepínání mezi hráčem a počítačem Dokončování funkcionality aplikace Dokončování posledních úprav vzhledu
9
Vlastní řešení (uživatelská příručka) Po spuštění hry, se zobrazí dvě pole, kde na levé straně je vaše s rozmístěnými loděmi a na pravé straně vidíme pole nepřítelovo, ve kterém se snažíme potopit jeho lodě.
10
Střelba Pomocí myši, jsme si vybrali některé pole z předem určené sítě, kam následně za pomocí kliknutí na levé tlačítko myší střílíme. Modré políčko značí střelbu mimo.
11
Střelba Na tomto snímku už vidíme červeně znázorněné pole – to značí zásah nepřítelovi lodě. Počítač střílí na předem vygenerovaná pole.
12
Potopení lodi Zde jsme nepřítelovu loď potopily - (červené pole jsou ohraničeny modrými).
13
Výhra nebo prohra Po potopení všech nepřítelových lodí, se nám ukáže tabulka s textem „Vyhrál jste“!. Pokud by byl nepřítel rychlejší, text bude naopak „Prohrály jste“!.
14
Nová hra Když jsme našli a potopily i zbytek jeho flotily, si můžeme dát restart neboli novou hru. Novou hru najdeme nahoře vlevo v menu, pod položkou „Hra“.
15
Nápověda Nápověda v horní části zobrazuje, popsaný cíl hry a ovládání.
16
Diskuse Na celém světě je populární tahle nenáročná a rychlá hra. Hru si můžeme zahrát téměř kdekoli: v práci, na cestách, s kamarádi doma, nebo se přihlásit pomocí Internetu a zahrát si třeba s ostatními soupeři. Funkce této deskopové hry se nezměnila od svého vzniku a už ani nezmění, pouze vzhled může vypadat poněkud jinak.
17
Závěr Naplněné předpoklady: Vložit lodě. Generovat náhodné střely nepřítele. Přebarvit pole, kam jsme umístily svůj zásah. Upravit vzhled. Nenaplněné předpoklady (je v plánu dodělat): Rozmístění lodí si navrhne sám uživatel.
18
Konec Děkuji za pozornost Martin Adam Švadlenka 4.B 2011/2012
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.