Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRadovan Tichý
1
Jak budovat turistický potenciál města?
2
Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka pobytu jen 1,3 dne. Nabídka doprovodných služeb pokulhává za hlavní nabídkou lázeňství. Kromě Svatováclavské pouti téměř nenavštěvované město.
3
Marketing města musí zkombinovat: ATRAKTIVITU DESTINACE MODERNÍ NABÍDKU TURISTICKÝCH SLUŽEB SPRÁVNOU KOMUNIKACI ….atd. Sama atraktivita lokality nestačí
4
Využít trendy a zákonitosti rozhodování a volby turistické destinace Podporovat rozvoj služeb v oblasti doplňkových volnočasových potřeb moderního cestovního ruchu Definovat potenciální cílové skupiny, vytvořit marketingovou a komunikační strategii města či regionu Zapojení celé komunity města nebo regionu - získání podpory veřejnosti, podnikatelských subjektů a institucí Marketing měst a regionů je řešení Není to jednoduché – Není to hned – Není to zadarmo JAK SE ROZHODUJÍ? CO VYŽADUJÍ? JAK JE OSLOVIT? JAK ZÍSKAT PODPORU? Marketing měst a regionů má velmi zásadní specifika:
5
Marketing měst a regionů se pomalu začíná dělat Kromě lyžařských středisek a některých výjimek (např. některé vinařské destinace) to není žádná sláva, spíš planě utrácené peníze Konkurenční nabídka bude čím dál intenzivnější Je šance využít této výhody a začít s koncepčním rozvojem marketingu města co nejdříve Správný čas začít
6
Rozvoj turistického ruchu a podpora podmínek stojí peníze Turistický ruch ale přinese jak podnikatelům, tak i obyvatelům ne malé peníze Turistický ruch tak ne malou měrou přispívá k rozvoji města nebo regionu Vše se točí kolem peněz
7
…pomocí aktivní podpory turistického ruchu města nebo regionu je možné získat „politické“ body, ale co hlavně, přivést peníze do vašeho města nebo regionu. A navíc…
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.