Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAlice Slavíková
2
Metodický list Učitel postupuje podle pokynů v prezentaci. Některé úkoly je možné použít k písemné práci., použít jako pracovní list. Je na uvážení učitele.
3
Označují počet nebo pořadí. Označujeme je číslem 4.
ČÍSLOVKY Označují počet nebo pořadí. Označujeme je číslem 4.
4
DOPLŇTE VHODNĚ DO VĚT Tatínek přinesl ……… jablek. Maminka koupila ……….. nanuky. Ve škole jsme počítali do ……. Před domem stojí …..vysoké topoly. V peněžence mám ……korun. Pepa stojí…….v řadě. V penále už mám jenom……….pastelky.
5
JAKÁ ČÍSLA SE TU UKRÝVAJÍ?
DEJECÁNT JEDENÁCT DESM VĚTDE SEDM TOS STO DEVĚT
6
PŘEČTĚTĚ SPRÁVNĚ Včera jsem vstával v 6 hodin a 30 minut. V kolik hodin vstáváte vy? Ve škole jsem dostal 134 pětek. Kolik pětek jste dnes dostali vy? K obědu jsem snědl 12 knedlíků. Kolik knedlíků dokážete sníst vy? Na tréninku jsem uběhl čas 5 minut a 46 sekund.
7
VZPOMENETE SI NA ČÍSLOVKY, KTERÉ JSTE PŘED CHVÍLÍ ČETLI?
8
NA PAPÍR NAPIŠTE POUZE ČÍSLOVKY
Žila byla jedna škola, která měla třicet osm žáků. Patnáct kluků a sedmnáct holek. Učili se ve třech třídách. Do školy chodili čtyři dny a jeden den se učili i v noci. Vyučování mělo dvě hodiny a bavila je hlavně matematika. Při ní totiž počítali lízátka a nanuky, které si potom mohli sníst. A tak každý den spořádali sto dvacet pět nanuků a šedesát čtyři lízátek. Chtěli byste takovou školu?
9
KONTROLA NA KONEC 1,38, 15, 17, 3, 4, 1, 2, 125, 64
10
Citace: Obrázky /dle pořadí v DUM/ č.1: dostupný z [ /AAAAAAAAA_E/RkqruKyBm5Q/s400/numbers.jpg] dne č.2: dostupný z [ http: // dne č.3: dostupný z [ http: // č.4: dostupný [ AAAJM/8UmRzTsBr8k/s320/%E0%B8%9C%E0%B8%B9%E0%B9%89%E0%B8%8A% č.5: dostupný z [ dne http://1.bp.blogspot. com/_p4FopPmSLdE/TUgTnek5FSI/AAAAAAAAAWo/OlEg-wN-Yoc/s1600/numbers.jpg] č.6: dostupný z [ Kim%20Weeg/Schoolhouse.jpg] dne Texty: Copyright Lída Mitová, 2012
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.