Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilViktor Čech
2
PROČ PROJEKT VZNIKL? Projekt reaguje na: zvyšující se požadavky znalostní společnosti rostoucí nároky na pedagogické pracovníky(PP) na posílení kompetencí v oblasti profesního rozvoje ve vybraných technických oborech dobré teoretické znalosti PP, ale velkou neznalost skutečné podnikové praxe potřebu důrazu na hlubší propojení teorie a praxe potřebu hlubšího seznámení PP vybraných technických oborů SŠ v MSK s podnikovou praxí
3
Projekt je zaměřen na podporu profesního rozvoje pedagogických pracovníků (PP) – vybraných technických oborů (zejména: huťař, strojař, elektrikář, koksař vč. oborů s nimi spojených) – SŠ technických oborů v MSK v oblasti odborného vyučování a oborových kompetencí KOMU JE PROJEKT URČEN?
4
prezenční forma DVPP odborná stáž formou stínování exkurze do odborné praxe distanční forma DVPP (e-learning) zpracování písemné závěrečné práce Učební plán bude založen na kreditním systému CO JE OBSAHEM PROJEKTU?
5
Souhrnný plán / Aktivita 1.ročník ZS / počet vyuč. hodin Počet kreditů 1. ročník LS /počet vyuč. hodin Počet kreditů Prezenční forma DVPP (povinná) 1. Kurz Hutník - Koksař210 0 2. Kurz Strojař - Elektrikář210 0 3. Kurz Manažer v hutním podniku210 0 4. Kurz Ekonom v hutním podniku210 0 Povinné exkurze do odborné praxe (2x)464 6 Praxe (povinná) Odborná stáž formou stínování20 30 Distanční forma DVPP E-learning (povinný)není stanovenoabsolutoriumnení stanoveno absolutorium Písemná forma Závěrečná práce10absolutorium10 absolutorium Celkem423044 36 Kreditní systém
6
zahrnuje povinnou účast všech PP na 4 kurzech – celkem 8 hodin/školní rok pedagogičtí pracovníci budou seznámeni odbornými pracovníky AMO s podmínkami práce jednotlivých profesí kvalifikační předpoklady, odborné předpoklady, pracovní uplatnění a AMO, platové zařazení apod. min. 90% účast Prezenční forma DVPP
7
získávání poznatků z každodenní praxe pracovníků AMO pro další využití v odborné praxi dle zaměření PP PP si budou moci v průběhu školního roku zvolit časové úseky, pro provádění pozorování při každodenní práci v AMO poznání pracovní náplně, dovedností a metod rozhodování a řízení kolegů z odborné praxe během odborné stáže se budou pořizovat videozáznamy, které bude možno po skončení odborné stáže zpracovat jako instruktážní CD rozsah: 50 hod/za školní rok Odborná stáž formou stínování
8
v rámci odborné praxe si budou moci PP ověřit získané poznatky z kurzů v rámci prezenční formy DVPP exkurze budou svým zaměřením podporovat úvodní kurzy pro pedagogické pracovníky Rozsah: 2 povinné exkurze po 4 hodinách Zapojení CS: získání nových poznatků z praxe zapracování nových poznatků do závěrečné práce a pracovních listů Exkurze do odborné praxe
9
rozšiřující DVPP vhodný pro samostudium a sebezdokonalování v profesní přípravě výuky odborných předmětů k dispozici na webových stránkách žadatele Obsah e-learningu: metody a formy výuky odborných předmětů na SŠ E-learning musí absolvovat každý z účastníků DVPP bez počtu kreditů Distanční forma: E-learning
10
dosažení 85 % kreditů vypracování závěrečné práce dle oboru v rozsahu cca 10 stran a 5 pracovních listů dle oboru – Pracovní listy (PL) budou o rozsahu 2 strany A4, budou obsahovat téma PL, cíl PL, obsah PL – detailní popis – rozpis, otázky ke komunikaci se žáky, kontrolní otázky k tématu Podmínky úspěšného ukončení DVPP
11
Příjemce podpory: Sedukon o.p.s Alejnikovova 5 Ostrava-Zábřeh Kdo projekt realizuje?
12
ArcelorMittal Ostrava a.s. Adresa: Ostrava, Kunčice, Vratimovská č.p. 689, PSČ 707 02 Česká republika Spolupracující organizace
13
Kontakt Mgr. Hana Gřešková Projektový manažer E-mail: greskova@sedukon.czgreskova@sedukon.cz Mobil: 734 510 357
14
Máte-li připomínky či dotazy, jsme zde pro Vás. Děkujeme Vám za pozornost. Těšíme se na Vaši účast v projektu !! Dotazy a připomínky
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.