Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál
2
Cíle projektu omezení nároků orgánů veřejné správy na dokládání údajů, které o osobách, věcech, právech a povinnostech vede a spravuje stát umožnit uživatelům využívat služby eGovernment –bude možné samostatně získávat data z centrálních registrů
3
Vývoj projektu projekt Czech POINT spuštěn 28. března 2007 od 1.1.2008 – výdej výpisů z Rejstříku trestů eGovernment Act schválen – elektronický a tištěný dokument na stejné úrovni od 1.7.2009 od 1.7.2008 živnostník nemusí na místně příslušný Živnostenský úřad – některá podání učiní na Czech POINTu E-SHOP Czech POINTu – výpisy až k vám domů
4
Základní stavební jednotky samosprávní úřady –obecní, městské a krajské, magistráty, úřady městských částí pobočky České pošty notariáty kanceláře Hospodářské komory zastupitelství České republiky v zahraničí
6
Na kontaktních místech z katastru nemovitostí z obchodního rejstříku z živnostenského rejstříku z rejstříku trestů Podáte podání k Registru živnostenského podnikání Získáte ověřený výpis
7
Czech POINT v číslech 2 521 míst z toho -61 % obecní a krajské úřady -24 % Česká pošta, s.p. -13 % notariáty 7 225 - rekordní počet vydaných výpisů v jeden den (22.9.2008) 81 738 - rekordní měsíc – červenec 2008 723 766 - výstupů vydaných občanům (k 22.9.2008)
9
Co se připravuje výpisy z registru bodů pro řidiče hlášení matričních událostí hlášení změny bydliště výpis z evidence obyvatel další služby
10
Co by měl ještě umět úředně ověřit dokumenty nebo podpisy na listinách provést konverzi písemných dokumentů do elektronické podoby a obráceně získat informace o postupu probíhajících správních řízení vztahujících se k občanovi podat podání pro zahájení řízení ve všech věcech, ve kterých správní orgány rozhodují o právech občana
11
Konverze dokumentů Občané a podnikatelé s aktivovanou datovou schránkou si budou moci nechat na asistovaném místě Czech POINT konvertovat nejběžnější užívané dokumenty, které po autorizované konverzi odešle asistent do jejich datové schránky pro potřeby komunikace s úřady
12
Podpora dalších projektů které ulehčují komunikaci se samosprávou rezervace času na přepážce úřadu nebo i přímo u konkrétního úředníka sledování, v jaké fázi řízení je žádost, kterou občan podal (jak elektronicky, tak „klasickou“ papírovou cestou)
13
Všechno na jednom místě.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.