Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilTobiáš Beneš
1
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 1
2
Příklad: Technologická přeměna v ° oblasti časopisů Mnoho nových vydání Testovací vydání Orientace na cílové skupiny Nové formáty Měnící se formáty Kreativní ztvárnění obálek Změna barevnosti Kvalita Směs potiskovaných substrátů Speciální stránky a nákladné přílohy Elektronická media jako přílohy www.beratungdruck.de Printforum 2011 Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 2
3
www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 3 Printforum 2011 1. Neustále se měnící chování čtenářů a neustále se měnící potřeba informací lidí. 2. Rozšiřování a změny elektronických medií. 3. Změny v° průmyslu, v° obchodě, v° reklamě i ve správě. 4. Posuny v° používání jednotlivých technologií, v° extrémně krátkých časových úsecích dochází k° obrovským technologickým změnám. Příčiny změn v oboru tisku a medií
4
www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 4 Printforum 2011 Technologie Ještě nikdy v° historii tiskáren se nevyvíjela paleta technologií tak široce a tak rychle jako dnes.
5
www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 5 Printforum 2011 Gilotina pro některé tiskárny diferencované požadavky zákazníků krátkodobé termíny velké a nejmenší náklady Individualita Cenový tlak
6
www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 6 Printforum 2011 Profesionalita začíná informacemi a komunikací !
7
www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 7 Printforum 2011 „Takže, pro tiskárny nemáme peníze!“
8
www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 8 Printforum 2011 Doba (let) Obrat na zaměstnance Reálné problémové situace dvou různých tiskáren Tiskárna A Tiskárna B
9
www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 9 Printforum 2011 Samotná píle dnes již není klíčem k podnikatelskému úspěchu! Potřebujete 1. kvalifikované a motivované pracovníky 2. dobrý management 3. přizpůsobené moderní technologie 4. dobrou strategii
10
www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 10 Printforum 2011 Vypracování analýzy podniku Definice úkolů Vypracování strategie podniku Realizace této strategie podniku
11
www.beratungdruck.de Printforum 2011 Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 11 Pracovní skupina
12
www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 12 Printforum 2011 Analýza skutečného stavu Kde jsou naše silné stránky? Kde máme nejvíce zkušeností ? Kdo jsou naši nejlepší zákazníci? Jak je utvářen náš servis? Jak stanovíme naše ceny? S jakými produkty docilujeme největší zisk? Kde jsou naše slabiny?
13
Stěžejní kompetence 1. Užitek pro zákazníka 2. Diferenciace 3. Diverzifikace www.beratungdruck.de Printforum 2011 Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 13
14
Výchozí úvaha: Není nutné, abychom stále rostli. Mnohem nutnější je stále se zlepšovat. www.beratungdruck.de Printforum 2011 Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 14
15
www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 15 Printforum 2011 Strategická pravidla Chraňte vaši tiskárnu před finančními úzkými profily. Zajišťujte Vaši stávající činnost proti konkurenci. Budujte Vaši kompetenci. Rozšiřujte stávající obchodní možnosti. Rozvíjejte lepší nebo také zcela nové vztahy se zákazníky.
16
www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 16 Printforum 2011 Vztahy se zákazníky 12345 Poradenství Servis Dodržování termínů X Kulantní chování Ostatní Žádný význam Velký význam
17
www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 17 Printforum 2011 Strategické cíle specifické měřitelné náročné reálné termínované
18
www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 18 Printforum 2011 Princip Pareto: S 20 % Vašich výrobků docílíte 80 % Vašeho obratu 1848 - 1923
19
www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 19 Printforum 2011 Marketing Logistika Výroba Nákup krátkodobé střednědobé dlouhodobé Management Úkoly Vypracování jednotlivých úkolů
20
Shrnutí Komunikace Informace Analýza Strategické cíle Realizace cílů Kontrola Komunikace www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 20
21
www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 21 Printforum 2011 Kdo chce patřit k výhercům, musí přesně znát pravidla hry.
22
www.beratungdruck.de Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 22 Printforum 2011 Děkuji Vám za pozornost Prof. Dr. Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu info@beratungdruck.de
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.