Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Možnosti předprodejní podpory
4/3/2017 3:33 PM Možnosti předprodejní podpory Global Partner Support (TSA & TAS Team) LiveMeetings, WebCasts Ukázky řešení PTS&SSP Team EUGA (Grantová podpora EU) LOM (Large Opportunity manager) Pavel Rejhon Partner Technology Specialist Microsoft © 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.
2
Global Partner Support
TSA -Technical Sales Assistant Bezplatná, je vyžadována informace o obchodním případě (volba 3 >> 4) TAS - Technical advisory services Pro GCP prvních 40h zdarma (volba 3 >> 5) Help Sell TSA Help Develop & Deploy TAS Help Solve Professional Support BCPS Profesional Support CP & GCP má nárok na 5 případů (volba 3 >> 2) BCPS - Business Critical Phone Support Telefonická podpora při ohrožení primárních podnikatelských aktivit Více info na
3
TSA -Technical Sales Assistant
Produktové informace Konkurenční informace Technické možnosti produktů Best practices Case Studies Help Sell TSA Pro GCP & CP bezplatně, je vyžadována informace o obchodním případě (volba 3 >> 4) 8: :30
4
TAS - Technical advisory services
Technické konzultace Spolupráce na konkrétních projektech Technické možnosti produktů Produktové informace Best practices Webcasts, on-line prezentace Help Develop & Deploy TAS Pro GCP prvních 40h zdarma (volba 3 >> 5) 8: :30
5
Profesional Support & BCPS
Řešení technických potíží Rozsah technické podpory je vše mimo MS Games a MS Hardware Help Solve Professional Support BCPS CP & GCP má nárok na 5 případů (volba 3 >> 2) 8: :00 BCPS - Business Critical Phone Support Telefonická podpora při ohrožení produkce - primárního podnikatelského zaměření u zákazníka (volba 3 >> 2) 8: :00
6
Webová vysílání - webcast
Lokální webcasty MSPP Každé úterý 16:00 – 17:00 Pozvánka v Partnerském newsletteru a reminder MSDN Technet TAS - Technical advisory services Celosvětové webcasty MSPP-PLC MSDN Technet
7
Ukázky řešení http://www. microsoft
Produktové ukázky (US) Podrobné technické ukázky jednotlivých produktů přístupné všem partnerům. Videa zákaznických řešení Virtuální počítače pro partnery na úrovni Certified a Gold Certified, které obsahují přizpůsobitelné ukázky firemních řešení, které lze využít při prodeji. Ukázkové simulace (Demo Showcase) (US) Demo Showcase Demonstrační prostředí postavené na scénářích, výběr podle role, produktů (29), scénářů (25), Simulace Virtuální prostředí
8
PTS&SSP Team Komunita IW, IO
Podpora partnerů v předprodejním cyklu - rozvoj technického a obchodního teamu partnera Skills Builder Příprava personalizovaného rozvojového plánu Rozvoj znalostí Podpora u klíčových obchodních případů Pomoc při přípravě a účast na prezentacích u zákazníků
9
Grantová podpora EU http://www.vzestup.cz
Naše nabídka Vyhodnocení situace firmy z hlediska možnosti získat grant Poradenství pro získání dat pro sestavení Žádosti Provedení Studie proveditelnosti (Cost-Benefit analýza) Sestavení a podání Žádosti Ošetření výběrových řízení Konzultační pomoc při formální realizaci grantu (práce s náklady a podobně) Nejčastější otázky: Jak velká je podpora? Pro komerční firmy zpravidla 46%-48%, pro veřejný a neziskový sektor až 100% uznatelných nákladů. Co jsou to uznatelné náklady? Většina nákladů realizovaných po rozhodném datu (viz dále) mimo náklady specificky vyloučené (provize, osobní automobily, DPH u plátců a podobně). Od kterého momentu je možné projekt realizovat a na jeho náklady získat podporu? Většina programů umožňuje s projektem začít po podání žádosti a její kontrole na formální chyby, která trvá cca 2 týdny od podání. Některé programy umožňují uznávat náklady až po datu rozhodnutí o přiznání grantu. Tento fakt je znám předem. Jak velký může být podíl IT nákladů na celém grantovém projektu? Zpravidla pod 50%, ve výjimečných případech však až 100%. Je nutné u zakázek spolufinancovaných grantem dělat výběrová řízení? Ano, na všechny nákupy spolufinancované z veřejných zdrojů je třeba výběrové řízení. U nákupů soukromých subjektů, které nepřesáhnou Kč a jejich podpora z veřejných zdrojů je menší než 50% je třeba výběrové řízení dle směrnice MPO (3 nabídky, dokumentace kritérií a celého výběru). Součástí naší nabídky je i poradenství pro tuto oblast. Je nutné nechat si napsat žádost agenturou, se kterou spolupracuje MS? Ne. Naše nabídka není ničím podmíněná a samozřejmě je možné ji využít jen částečně dle vlastního výběru. Kdy zákazníkovi o možnosti grantové podpory říct? Co nejdříve v obchodním cyklu, zároveň však po ověření základních podmínek jeho možnosti podporu čerpat, abychom se vyvarovali falešných nadějí. Jak dlouho celý proces trvá? Je třeba počítat s cca 8 týdny na vypracování žádosti (od první diskuse o grantu) a následně 4-5 měsíců od podání žádosti do jejího vyhodnocení. Proto je nutné dobře zvážit časování případného grantu a plánovaného obchodu. Jaká je minimální velikost projektu? Minimální velikost stejně jako ostatní nutné parametry grantového projektu jsou stanoveny individuálně v grantových výzvách. Pro granty investičního typu lze konstatovat, že minimální velikost projektu jako celku je obvykle nad 1 milion Kč. Je grantová pomoc společnosti Microsoft podmíněna nákupem jeho produktů? Ne. Není nutné nic nakupovat, platit nebo zahrnovat IT produkty do vlastního projektu. Samozřejmě vzhledem k zaměření společnosti Microsoft i jejich parterů je možné v oblasti IT využít konzultací i v této oblasti, opět to však není podmínka. Je Grantová pomoc nabízena i pro projekty mimo oblast IT Ano. Zde se však omezuje na pomoc s procesem žádání o grant a nelze zaručit poradenství k vlastnímu předmětu projektu. ...i víc a to vše ZADARMO Microsoft SMS&P
10
LOM (Large Opportunity manager)
Práce na klíčových obchodních příležitostech v segmentu SMS&P zákazníků (cca PC, s cenou min Kč) 1:1 asistence obchodním partnerům u zákazníka – podpora prodeje řešení i konzultace licenčních smluv Zajištění specializované podpory, prezentací ze strany spol. Microsoft Mapování potenciálu u zákazníků Jan Špůr, Peter Rus - práce na klíčových obchodních příležitostech v segmentu SMS&P zákazníků s cca PC, s cenou min Kč - 1:1 asistence obchodním partnerům u zákazníka – podpora prodeje řešení i konzultace licenčních smluv (Open,Open Value, Select, EA) - zajištění specializované podpory, prezentací ze strany spol. Microsoft - mapování potenciálu u zákazníků U všech forem podpory je základní předpoklad, že o obchodní příležitosti vím, a proto se neváhejte na mě s dotazy nebo informacemi obrátit na kontakty uvedené níže. Peter Rus | Mob.:+420 | Jan Špůr | Mob.: |
11
Možnosti předprodejní podpory
TSA & TAS Team LiveMeetings, WebCasts Ukázky řešení PTS&SSP Team LOM (Large Opportunity manager) LiveMeetings, WebCasts Ukázky řešení EUGA (Grantová podpora EU) LOM (Large Opportunity manager)
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.