Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilPavla Procházková
1
28.03.2006 Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC
2
Obsah (aneb co všechno se dozvím ) Pro koho je PPC vhodné Hlavní výhody pro klienta Proč používat právě PPC reklamu Tvorba odkazu Výběr klíčových slov Stanovení ceny za kliknutí
3
Pro koho je PPC vhodné PPC reklama přináší zisk, jakmile: Klient provozuje web stránku Na web stránce klienta je popis produktu/služby Na web stránce klienta jsou uvedené kontaktní údaje Jak přináší PPC reklama zisk? – zviditelní inzerentův web Okolo 46% firemních nákupů začíná získaváním informací z internetu, u domácnosti je to jen o málo méně Prodávat může nejen e-shop, ale i informační stránka
4
Hlavní výhody pro klienta Inzerce jen pro ty užívatele internetu, kteří mají zájem o produkt klienta Platí jen za kliknutí, které přivede zájemce na jeho web stránku Úplná kontrola – Možnost nastavení ceny za kliknutí – Možnost individuálního posouzení každého klíčového slova – Celkový rozpočet pod neustálou kontrolou – Rychlý a měřitelný výsledek
5
Proč používat právě PPC reklamu Jediný spůsob, jak prodávat přez web je získat návštěvnost. Jak ji získat? Reklama mimo internet – vysoké náklady SEO – vysoké náklady, nejistý efekt, dlouhé trvání, horší cílení Bannery – vysoké náklady Přednostní pozice v katalozích, nebo vyhledávačích – vyšší cena za kliknutí PPC – široký záběr, vysoká efektivita, nízké náklady za návštěvníka (průměr 3.2 Kč za kliknutí – u nás :-)) Jiné, jako výměna linků, PR články a pod. – nízký zásah, variabilní efektivita
6
Tvorba odkazu Odkaz by měl znít, jako by ho psala třetí strana Úspěšnost odkazu se značně zvyšuje, jakmile je formulovaný informativně a svým charakterem se podobá bežným výsledkům vyhledávání Každý produkt na web stránce potřebuje vlastní odkaz Pokud hledáte „televizor“, očekáváte nabídku jen na televizor a ne celkovou nabídku elektro Použijte hledané slovo v titulku Efektivita je o 35% vyšší, pokud hledané slovo „televizor“ použije inzerent v titulku
7
Tvorba odkazu Uvádějte lokalitu Pokud hledáte „televizor“ ve Zlíně, více vás zaujme odkaz prodejce ze Zlína Tvořte stručné odkazy a uvádějte pouze nezbytné informace Při tvorbě odkazu dodržujte formální pravidla ETARGETu Hlavní pravidla Nepoužívejte superlativy Nepoužívejte velká písmena pro celá slova Nesmí obsahovat informace, které nejsou uvedené i na stránce klienta
8
Výběr klíčových slov Rozhodněte se pro strategii Všeobecný výraz, např. „Televizor“ > Široký záběr > Mnoho vyhledávání a mnoho návštěvníků> Vyšší cena za kliknutí Specifický výraz, např. „Televizor Sony“ > Malý záběr > Méně vyhledávání a návštěvníků> Nízká cena za kliknutí Přesný výraz, např. „Sony plazma“, nebo „SONY 46V2000“> Malý záběr > Méně vyhledávání a návštevníků> Velmi nízká cena za kliknutí Je vhodné uvedené strategie kombinovat a díky jejich kombinaci a poměru vynaložených prostředků řídit efektivitu na jedné straně a rozsah na druhé
9
Výběr klíčových slov Jak předběhnout konkurenci Mnoho klíčových slov umožní najít konkurencí neobsazená slova > nižší cena za kliknutí Mnoho odkazů se specifickými slovy umožňuje vyšší relevanci odkazu > vyšší CTR > nižší cena za kliknutí Vhodný výběr klíčových slov a správné znění odkazu má vysoký vliv na konverzní poměr na stránce klienta (návštěvník/akce) Vybírejte dvouslovná spojení, více než 50% vyhledávaných výrazů má 2 a více slov
10
Stanovení ceny za kliknutí Úspěch vám zabezpečí vyšší pozice Nejvíce návštěvníků přichází z první pozice - až 40%, avšak z 5. pouze 12% Jaká cena za kliknutí se vám vyplatí? Rozhodnutí je na vás (příklad) Tržba – 5.000 kliknutí při konverzi 3% znamená 150 zákazníků – Průměrná tržba na zákazníka 1.000,- Kč, (dohromady tedy 150.000,- Kč) Náklady – Náklady na produkt 75% (dohromady 112.500,- Kč) – Náklady na ETARGET při 3,- Kč za kliknutí ( 15.000,- Kč) Zisk je 22.500,- Kč (pokud zaplatíte za kliknutí 6,- Kč, zisk bude predstavovat 7.500,- Kč) + 150 nových zákazníků
11
Zásady pro úspěšný web Komerční úspěch web stránky ovlivňuje mnoho faktorů, ale jsou určitá základní pravidla: Jednoduchá a intuitivní navigace Přehledný design Přehledné informace o produktu Snadná dostupnost kontaktních údajů Rychlá navigace Používat jazyk, srozumitelný návštěvníkům Grafické ztvárnění má podporovat obsah a přivést pozornost návštěvníka na důležité informace
12
28.03.2006 Díky moc za pozornost a mějte fajn zbytek dne Pepa Kovář, Maťo Kováč
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.